اخبار منتخب استان‌ها

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

شدت بارش ها منجر به روان آب در هرسین شد

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: مجموع بارش چهارشنبه شب گذشته یک ساعت و نیم بود که ۲۵ میلیمتر بارش در فاصله ۱۵ دقیقه بود و شدت بارش ها منجر به روان آب در روستاهای شهر هرسین شد.
استاندار گفت: سلامت مردم با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در خطر است و این جرم است، سیل نباید باعث شود سلامت مردم به خطر بیفتد، امروز هیچ بحرانی سخت‌تر از کرونا نیست، سیل خسارت جانی نداشته است، و خسارت مالی هم قابل جبران است.

مسابقات دور رفت گروه الف بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روزهای 10 و 11 مهرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و در پایان تیم استقلال تهران با 3 پیروزی بعنوان صدرنشین دور رفت این رقابت ها معرفی شد.
ائمه جمعه استان یزد در خطبه های نمازجمعه این هفته:

مدیریت جهادی و تکیه بر نیروهای توانمند بومی؛ راه برون رفت از مشکلات کشور است

ائمه جمعه یزد راه برون رفت از مشکلات را مدیریت جهادی، تکیه بر نیروهای توانمند بومی و تدوام ارزش‌های دوران دفاع مقدس دانستند و تاکید کردند: علی رغم تمامی دسیسه ها با مدد الهی با حرکت انقلابی این حکومت را به دست صاحب اصلی آن می رسانیم.
یزد_پرسون؛ پیش از ظهر امروز با حضور جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، استاندار و جمعی از مسئولان جاده سلامت در یزد به بهره برداری رسید.
مسابقات دور رفت گروه الف بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) از صبح دیروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است و امشب به پایان می رسد.
کارشناس ارشد ارگونومى در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

راهکار هایى براى پیشگیرى از فرسودگى شغلى در کارکنان بهداشت و درمان

یک کارشناس ارشد ارگونومی گفت: متاسفانه به دلیل طولانی شدن پاندمی کرونا شاهد افزایش بار کارى و فشار بر نیروى هاى بهداشت و درمان در سراسر کشور هستیم. 

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

قاتل زنجیره ای جان 4 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته 100بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار بستری 34 نفر تست کرونا آنها مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4679 نفر رسید.

زلزله بامداد امروز در کرمانشاه رخ داد:

زمین لرزه در غرب استان کرمانشاه بدون خسارت

از بامداد امروز سه زلزله پیاپی غرب استان کرمانشاه را لرزاند اما مسئولان می گویند این زمین لرزه ها هیچکدام خسارتی در پی نداشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از تکمیل ظرفیت واحدهای تولیدی فارس خبر داد و افزود: این اتفاق موجب ورود محصولات جدید به بازار می‌شود و علاوه بر اینکه عرضه افزایش پیدا خواهد کرد، رونق اقتصادی هم ایجاد می‌شود.
فاز چهارم طرح توسعه مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد در شهرستان کوار با ظرفیت تولید انواع نورد و کلاف فولادهای آلیاژی و کیفی به میزان یک میلیون تن با میزان سرمایه گذاری بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۸۷۰ نفر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.
علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در رأس هیئتی متشکل از معاونین وازرتخانه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.
مسابقات دور رفت گروه الف بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) از صبح امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است و فردا شب به پایان می رسد.
مسابقات دور رفت گروه الف بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) از صبح امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است و فردا شب به پایان می رسد.