خدمات هتل ترنج کیش برای افراد دارای معلولیت

معلولیت پدیده­ای است که ­می­تواند مشکلات و مسائل زیادی را برای شما به وجود بیاورد.
تصویر خدمات هتل ترنج کیش برای افراد دارای معلولیت

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از این مشکلات، سختی­هایی است که در هنگام سفر، اقامت در هتل و ... برای شما پیش می­آیند. اگر شما دچار معلولیت هستید یا در خانواده یا آشنایان خود فرد معلولی دارید و می­خواهید که به سفر بروید، حتما قبل از مسافرت هتل موردنظر خود را بررسی کنید.

برخی از هتل­ها برای افراد معلول امکانات و پشتیبانی­های ویژه­ای آماده می­کنند که تجربه سفر را برای شما بسیار بهتر خواهند کرد. از میان این هتل­ها می­توانیم به هتل ترنج کیش و هتل اسپیناس پالاس اشاره کنیم. شما همین الان می­توانید به مراجعه به ­وب­سایت علی­بابا از هزینه اقامت در هتل ترنج کیش یا هتل اسپیناس پالاس مطلع شوید. با ما همراه باشید تا خدمات رزرو هتل ترنج کیش برای افراد دارای معلولیت را بررسی کنیم!

توانایی دسترسی به همه مکان­ها با ویلچر

افرادی که معلولیت­های حرکتی دارند، معمولا از ویلچر برای جا­به­جایی خود استفاده می­کنند. یکی از مشکلاتی که درمورد حمل­و­نقل با ویلچر وجود دارد، این است که در بسیاری از مکان­ها، نمی­توانیم به ویلچر به همه جا دسترسی پیدا کنیم. تعبیه گذرگاه­های مناسب برای حرکت با ویلچر، یکی از بهترین و مهم­ترین نکاتی است که یک فرد معلول از نظر حرکتی باید به آن دسترسی داشته باشد.

هتل­های معروف و مهم معمولا این نکته را در هنگام طراحی فضای داخلی هتل رعایت می­کنند؛ با این وجود باز هم بسیاری از هتل­ها وجود دارند که در حین طراحی فضای داخلی و دکوراسیون، این مساله را در نظر نمی­گیرند. پس حتما به یاد داشته باشید که قبل از رزرو هتل ترنج کیش خدمات هتل را بررسی کنید تا هر گونه مشکل احتمالی در حین سفر از بین برود.

در میان هتل های بزرگ، هتل ترنج کیش یا هتل اسپیناس پالاس تهران هر دو از جمله هتل­هایی هستند که در هنگام طراحی و ساخت فضای داخلی و محوطه هتل، به این نکته توجه کرده­اند و در همه مکان­ها گذرگاه­هایی برای حرکت با ویلچر تعبیه کرده­اند. در صورتی که می­خواهید به کیش یا تهران سفر کنید، اقامت در این هتل­ها می­تواند تجربه خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

درب­های ورودی و خروجی مخصوص

افراد معلول (چه معلول از نظر حرکتی و چه معلول از نظر دیگر) ممکن است با درب­های کلیدی و کارتی مشکل داشته باشند. استفاده از کلید یا کارت برای بازکردن در شاید برای انسان­های سالم بسیار راحت باشد، اما می­تواند -برای مثال- برای یک فرد معلول ذهنی چالشی جدی به شمار بیاید. بنابراین ورود و خروج از درب­ها نیز مسئله ای است که باید حتما به آن توجه کافی را داشته باشید.

پیش از رزرو هتل در شهر مقصد حتما از این نکته آگاهی پیدا کنید. شما می­توانید با مراجعه به ­وب­سایت هتل مورد نظر یا تماس تلفنی با خط پشتیبانی آن­ها، سوالات خود را مطرح کنید و از خدمات هتل برای افراد معلول آگاه شوید. بسیاری از هتل­ها امروزه اقدام به تعویض درب­ها یا افزودن درب­هایی خاص برای افراد معلول کرده­اند.

از معروف­ترین نمونه­های این درب­ها می­توانیم به درب­های کشویی اشاره کنیم. بازکردن درب کشویی برای یک فرد معلول بسیار ساده­تر از درب­های کلیدی یا کارتی است. سیستم قفل این درب­ها معمولا اثر انگشت است. استفاده از اثر انگشت فرد برای قفل و باز کردن درب، جایگزینی بسیار مناسب برای روش­های قدیمی­ای مانند کارت و کلید است.

این مطلب را هم بخوانید:

البته باید توجه داشته باشید که هر هتلی چنین امکاناتی ندارد و پیش از رزرو هتل، همانطور که قبلا هم گفته شد، از خدمات هتل اطلاع پیدا کنید. هتل­های اسپیناس پالاس تهران و هتل ترنج کیش هر دو جزو هتل­هایی هستند که خدمات مناسبی برای معلولین ارائه می­دهند و درب­هایی مناسب رفت­و­آمد آن­ها قرار داده­اند.

اتاق­های مناسب برای معلولین

اتاقی که یک فرد معلول در آن اقامت می­کند باید مناسب او باشد تا تجربه خوبی از مسافرت برای او به جای بگذارد. برخی از معلولین ذهنی، از اتاق­های کوچک یا تاریک هراس دارند. اتاقی که برای این افراد آماده می­شود، باید بزرگ، جادار، روشن و مناسب باشد. در این صورت ترس از مکان­های بسته، کوچک، تاریک و ... به سراغ آن­ها نمی­آید و آنان نیز می­توانند از سفر خود و اقامت در هتل به اندازه کافی لذت ببرند.

علاوه بر مسئله فضای اتاق، بسیار مهم است که هتل موردنظر شما توالت فرنگی داشته باشد. امروزه بسیاری از هتل­ها خود را به توالت فرنگی یا اتاق­های بزرگ و نورگیر مجهز کرده­اند؛ هرچند باز هم هتل­هایی وجود دارند که از این نظر برای افراد معلول مناسب نیستند. بنابراین حتما قبل از رزرو بلیط هتل، از طریق سایت یا شماره تلفن پشتیبانی هتل با آنان تماس گرفته و درمورد خدمات هتل برای افراد معلول پرس­و­جو کنید.

از میان هتل­های بزرگ و معروفی که به خدمات مناسبی برای افراد معلول مجهز هستند، می­توانیم دو هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل ترنج کیش را معرفی کنیم. شما می­توانید همین الان با مراجعه به وب­سایت علی­بابا، از هزینه اقامت در این هتل­ها آگاهی پیدا کنید. چنان­چه که سوالات بیشتری درمورد خدمات مناسب هتل­ها برای افراد معلول دارید، می­توانید با شماره تلفن پشتیبانی مجموعه ما تماس بگیرید و سوالات خود را با متخصصین هتل­داری و ... در میان بگذارید.

منبع: تسنیم

483755