اشتغال موضوع بیشتر درخواست ها در سفر رییس جمهور به خوزستان

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت کشور گفت: بیشترین درخواست های مردم خوزستان در میزخدمت ارتباطات مردمی همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور، در حوزه اشتغال بود.
تصویر اشتغال موضوع بیشتر درخواست ها در سفر رییس جمهور به خوزستان

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد مهدی عارف پور نماینده تام الاختیار وزیر کشور روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت میز ارتباطات وزارت کشور در دور دوم سفر رییس جمهور به خوزستان، بیان کرد: به مدت سه روز کاری میزهای خدمت وزارت کشور در این استان به منظور دریافت مطالبات مردم برپا شد.

وی ادامه داد: در میزهای خدمت مشکلات و مطالبات مردم دریافت شد تا مورد بررسی قرار گیرند و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که درخواست ها پیگیری خواهند شد.

نماینده تام الاختیار وزیر کشور با بیان اینکه در حوزه های مختلف نیازمندی ها و مشکلاتی طرح شد افزود: به واسطه فعالیت میز ارتباط مردمی وزارت کشور در دومین سفر استانی رییس جمهور به خوزستان اختیار وزیر کشور به بنده تفویض شده بود موارد به مسئولان استانی و ستادی این وزارتخانه برای پیگیری و بررسی انجام شد.

عارف پور تاکید کرد: مسائل مردم تا حصول نتیجه هم از طریق مجموعه بازرسی ستاد وزارت کشور و هم از بازرسی استانداری خوزستان پیگیری می شود.

وی افزود: امید است که سهم قابل توجه از این درخواست های بجا و بحق مردم اجرایی شود تا شرمنده آنها نشویم.

نماینده تام الاختیار وزیر کشور در دور دوم سفر رییس جمهور به خوزستان گفت: مسایل و مشکلاتی در حوزه های مختلفی از سوی مردم مطرح شد، اما در حوزه اشتغال بیشترین درخواست ها را داشتیم.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت کشور ادامه داد: زیرساخت ها و خدمات در حوزه مدیریت شهری و همچنین مناطق روستایی دیگر نیازمندی ها بود اما ارزیابی ها نشان می دهد که در حوزه اشتغال باید فعالیت ها چند برابر شود.

عارف پور ادامه داد: عزم دولت و رئیس جمهور و مسئولان کاهش مشکلات مردم از طریق پیگیری ها است.

وی افزود: اجرای پروژه های اجرایی و حیاتی در زمینه آبرسانی، شبکه آب و فاضلاب، موضوعات کشاورزی و صنعتی و دیگر موارد نیز در اولویت ها قرار دارد .

در دور دوم‌سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان میزهای خدمت دستگاه ها با حضور نمایندگانی از وزارتخانه ها برای دریافت و پیگیری مشکلات مردم ایجاد شد.

رئیس جمهور به همراه هیاتی از دولت هفتم و هشتم اردیبهشت ماه در دور دوم سفر استانی به خوزستان سفر کردند.

منبع:ایرنا

منبع: ایرنا

482880