ثبت نام ۳۰ داوطلب از اصفهان برای خبرگان رهبری

فرماندار اصفهان گفت: در مجموع ۳۰ نفر در حوزه انتخابیه استان اصفهان برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده‌اند.
تصویر ثبت نام ۳۰  داوطلب از اصفهان برای خبرگان رهبری

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ محمدعلی احمدی با اشاره به پایان یافتن مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در مجموع ۳۰ نفر در حوزه انتخابیه استان اصفهان به صورت حضوری و به مدت یک هفته برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در خصوص آخرین آمار از ثبت‌نام و تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه انتخابیه اصفهان ۷۲۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که پس از بررسی همه شرایط در موعد قانونی مقرر توسط هیئت اجرایی و معتمدان محلی تا روز گذشته فرصت بود که نتیجه تأیید یا رد صلاحیت همه افراد به آن‌ها اعلام شود.

فرماندار اصفهان افزود: در خصوص عدم تأیید و عدم احرازها به کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت داده می‌شود تا با مراجعه به هیئت‌های نظارتی در فرمانداری اعتراض خود را تا بیست‌وچهارم آبان اعلام کنند.

وی با بیان اینکه درصد بالایی از ثبت‌نام‌کنندگان مورد تأیید قرار گرفته‌اند، در رابطه با ثبت‌نام اقوام و اقلیت‌های دینی، همچنین تأیید صلاحیت آنها تصریح کرد: صلاحیت ۵ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در حوزه ارامنه توسط هیئت اجرایی ارامنه و شخصیت‌های معتمد ارامنه با حضور فرماندار و هیئت اجرایی انتخابات مورد بررسی قرار گرفتند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری اصفهان

548063