مشارکت دانش آموزان رأی اولی در سرنوشت کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دیلم گفت: دانش آموزان رأی اولی باید در کنار تحصیل و فراگرفتن علم و دانش با حضور در انتخابات در سرنوشت کشور خود دخیل باشند.
تصویر مشارکت دانش آموزان رأی اولی در سرنوشت کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدامین خلیجی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از هنرستان دخترانه فنی و حرفه‌ای پروین اعتصامی دیلم اظهار داشت: دانش‌آموزان نقش مؤثری در راه استقلال، عزت، اخلاق، معنویت و پیروزی‌های چشمگیر نظام اسلامی داشته‌اند و حضور و هوشیاری آنان در پایبندی به انقلاب در صحنه‌های مختلف قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دیلم با بیان اینکه دشمن در طول حیات انقلاب به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده و در توطئه‌های مختلف نتوانسته کاری از پیش ببرد، گفت: دشمن امروز با طراحی جنگ شناختی و ترکیبی و استفاده از فضای مجازی به دنبال تضعیف باورهای دینی، اعتقادی و بنیه علمی دانش آموزان است که قطعاً با دشمن شناسی و بصیرت دانش آموزان و فرهنگیان این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار نمی‌خواهد ایران قوی وجود داشته باشد بیان کرد: امروز استکبار با جنگ نرم مقابل مردم ما قرار گرفته و به لطف الهی و حضور مردم شکست‌های وقیحانه‌ای را متحمل شده و خواهد شد.

وی افزود: رسالت و وظیفه امروز دانش‌آموزان خوب درس خواندن است تا با پیشرفتهای علمی و معنوی شاهد اقتدار، عزت، استقلال و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در دنیا باشیم.

خلیجی در پایان با اشاره به اینکه دانش آموزان رأی اولی باید در کنار تحصیل و فراگرفتن علم و دانش در سرنوشت کشور خود دخیل باشند، افزود: امسال با توجه به اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه برگزار می‌شود، مشق انتخابات در مدارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مشقی که می‌تواند به نتیجه‌ای طلایی برای توسعه کشور منجر شود.

منبع: مهر

548178