در کنفرانس خبری پس از بازی:

مورایس سرمربی سپاهان: از هواداران بابت حمایتشان تشکر می کنم

مورایس: لیاقت زدن گل را داشتیم به هواداران سپاهان بابت رفتار و طرحی که داشتند تبریک می‌گویم .
تصویر مورایس سرمربی سپاهان: از هواداران بابت حمایتشان تشکر می کنم

به گزارش سایت خبری پرسون،از اصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس گفت: چیزی که خیلی دوست دارم در مورد آن صحبت کنم این است که لذت بردیم، هواداران پرسپولیس با امنیت کامل استادیوم را ترک کردند، امیدوارم هواداران هر تیم فقط تیم خود را حمایت کنند و شاهد هیچ بی‌احترامی نباشیم، لذت بردیم و هیچ مشکلی نبود.

وی افزود:این بازی با مشکلاتی که داشتیم و ۴ امتیاز از تیم ما کم شد، حساس و مهم برای هر دو تیم بود، از پرسپولیس نیز یک امتیاز کم شده و فقط از ما و پرسپولیس امتیاز کم شده است.

مواریس گفت:لیاقت زدن گل را داشتیم، یک گل عالی و غیرقابل باور از طرف اسدی بود، موقعیت‌های دیگری نیز داشتیم اما بازی خیلی نزدیک و زیبا بود، برای تیم پرسپولیس احترام خاصی قائل هستم و وقتی برابر یک تیم بزرگ برنده می‌شویم، خیلی لذت‌بخش است.

سرمربی سپاهان افزود:یک بازی مثال برای همه بود و در زمین کنترل خوبی هر دو تیم داشتند، احترام و بازی عادلانه‌ای را بین بازیکنان دو تیم دیدیم که خیلی مهم بود؛ بازی ساده‌ای برای داور نبود و داوری در کل خوب بود.

وی خاطر نشان کرد:به بازیکنان خودم بابت رفتار و عملکرد در زمین تبریک می‌گویم، ما به کار کردن ادامه می‌دهیم تا به عنوان یک تیم رشد کنیم، باید ببینیم با این رفتار تا کجا می‌توانیم برویم.

وی در ادامه گفت:به هواداران سپاهان بابت رفتار و طرحی که داشتند، تبریک می‌گویم، برای ما همیشه مهم هستند و مخصوصا در بازی خارج از خانه‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.

مورایس افزود:خوشحالم که اسدی مرد اول زمین بود، بازیکنی که می‌تواند تغییر ایجاد کند اما باید کار کند تا بیشتر به تیم ما و ایران کمک کند.

وی در پایان گفت:نمی‌توانم در مورد تعداد دعوت شدگان سپاهان به تیم ملی صحبت کنم، نمی‌دانم از استقلال و پرسپولیس مدعی به تیم ملی دعوت شده‌اند، تا ۲ روز قبل از بازی مهم بعدی، بازیکنان را نداریم و شرایط سخت شد؛ البته خوشحالم اگر بازیکنان تیمم خوشحال باشند؛ هرچند که این سوال را دارم وقتی تیم اول نیستیم و پنجم جدول هستیم، آیا از استقلال هم همین تعداد دعوت شده‌اند؟

منبع: پرسون

548232