دستگیری قاتل مسلح در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی از سوی پلیس انتظامی فارس یکی از گروگانگیران مسلح دستگیر و فرد دیگر بر اثر عدم هشدار به اخطار پلیس به هلاکت رسید.
تصویر دستگیری قاتل مسلح در فارس

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ فرمانده انتظامی استان فارس‌ گفت: در یک عملیات گروگانگیری که در چهارم آبان ماه جاری در بلوار شهید چمران شیراز روی‌ داد گروگانگیران مسلح پس از به قتل رساندن 2 تن از افراد بیگناه و ربودن یکی از شهروندان بلافاصله به همراه گروگان از محل حادثه متواری شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی پیش از ظهر امروز در نشست‌ خبری در مورد نحوه شناسایی گروگانگیران اظهار داشت: پس از شناسایی و عملیات اطلاعاتی گسترده و شبانه‌روزی از سوی پلیس، محل اختفاء کروگانگیران را در یکی از روستاهای شهرستان کوه چنار شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی وارد عمل شدند و ربایندگان بدون هشدار‌ به اخطار پلیس اقدام به تیر اندازی به سوی مأموران نیروی انتظامی فارس کردند که در اقدامی متقابل یک تن از افراد متخلف به هلاکت رسید و نفر دیگر دستگیر و فرد گروکان آزاد و به آغوش خانواده باز‌ گشت.

وی اضافه کرد: از قاتل و فرد دستگیر شده یک‌ قبضه سلاح کلاش به همراه خشاب و‌ 8 تیر جنگی کشف شد.

سردار حبیبی ضمن توصیه امنیتی به شهروندان، گفت: امنیت‌ مردم خط‌ قرمز پلیس است و در صورت مشاهده هر گونه خلاف با متخلفان و مخلان نظم امنیت‌ اجتماعی برخورد قانونی می شود.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه اضافه کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و نا‌ امنی، با پلیس 110 تماس حاصل نمایند.

548112