اخبار منتخب استان‌ها

730 متقتضی مسکن در پروژه مسکن ملی ثبت نام کرده اند که پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان وزارت مسکن و شهرسازی ۱۴۰ متقاضی واجد شرایط انتخاب خواهند شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری فارس در گفت‌وگو با پرسون؛

اینترنت پرسرعت برای بیش از ۱۴ هزار نفر از روستاییان فارس راه‌اندازی شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از راه اندازی اینترنت پرسرعت سیار برای 21 روستای استان فارس با جمعیتی بالغ بر 14 هزار نفر با تامین اعتبار از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
نوشین کیانپور؛ متخصص بیمارهای عفونی در گفتگو با پرسون:

عملکرد سیستم ایمنی هر شخصی نسبت به کرونا متغیر است

دکتر نوشین کیانپور؛ متخصص بیمارهای عفونی گفت: بعد از اینکه بدنتان ویروس مذکور مثلا ویروس کرونا را به طور کامل از بین برد زیرمجموعه‌ای از آنتی‌بادی‌ها و حافظه سلولی ایجاد می‌شود که آماده حفاظت از شما در برابر برخورد مجدد با ویروس هستند با این وجود این عملکرد سیستم ایمنی در هر شخصی نسبی است و نمی توانیم به صورت مطلق درباره آن نظر داد.

با حضور فرمانده انتظامی استان یزد انجام شد؛

افتتاح مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی در بهاباد

مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی بهاباد روز سه‌شنبه در مراسمی با حضور سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در این شهر افتتاح شد .
چهارمین دوره جشنواره کشوری تولیدات فرهنگی و هنری بهونه که از بیست مهر ماه همزمان با یادروز حافظ در قالب شعر و دلنوشته و در زمینه های کرونا کادر درمان و سلامت با رویکرد تقدیر از پرستاران و کادر درمان در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

40 درصد کرایه تاکسی باید توسط رانندگان پرداخت شود

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان بالغ بر 40 درصد کرایه تاکسی باید توسط رانندگان پرداخت و 60 درصد را سه مسافر دیگر پرداخت کند.

پیش‌بینی هواشناسی فارس؛

پایان هفته‌ای بارانی پیش رو است

از صبح چهارم دی تا اواسط جمعه، پنجم این ماه در استان ناپایداری‌هایی به شکل بارش باران و برف همراه با رعد و برق و وزش باد شدید را در آسمان فارس خواهیم داشت.
رئیس کمیته تالیف و تولیدات دومین کنگره ملی شهدای استان یزد خبر داد؛

تالیف ۴۰ عنوان کتاب در دومین کنگره ملی 4 هزار شهید استان دارالعباده  یزد

رئیس کمیته تالیف، تدوین و تولیدات دومین کنگره ملی شهدای استان یزد در جمع خبرنگاران  گفت: در این کنگره ۴۰ عنوان کتاب تالیف و ۴۰ کتاب کنگره اول نیز تحلیل می شود.
آزادراه تبریز - سهند امروز سه شنبه در آیینی با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مقام های ارشد آذربایجان شرقی افتتاح شد به صورت رسمی به بهره برداری ‌رسید.
استاندار کرمانشاه در مراسم بهره برداری از پروژه بزرگ کارخانه قوطی زمزم اظهار داشت: این پروژه بزرگ و ماندگار در شرایط دشوار تحریم های ظالمانه، بحران کرونا و جنگ همه جانبه اقتصادی و با تکیه بر توان داخلی به بهره برداری رسید که نماد اقتصاد مقاومتی می باشد.
در گفت‌وگوی پرسون با نویسنده دفاع مقدس مطرح شد؛

کتاب‌های شبه‌روشنفکران به فروش نمی‌رود/ علیه ما جوسازی می‌کنند

نویسنده ادبیات دفاع مقدس گفت: جوسازی‌های رسانه‌ای توسط شبه‌روشنفکرها برای بدنام کردن ادبیات پایداری به دلیل پایین بودن استقبال عمومی از آثارشان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:

میزان تولید گوشت مرغ در اردبیل مازاد بر تولید است

21 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان اردبیلدر آذرماه امسال صرت گرفته که مقایسه با با سال قبل افزایش داشته و بدلیل بالا بوددن میزان تولید، این محصول به سایر استان ها هم منتقل می شود
با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور؛

کارخانه قوطی‌سازی سینا کرمانشاه افتتاح شد

کارخانه قوطی‌سازی سینا کرمانشاه با حضور فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با سرمایه‌گذاری نزدیک به دو  هزار میلیارد تومان با مشارکت بنیاد مستضعفان در کرمانشاه افتتاح شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف ۳۷ قطعه اشیاء تاریخی در اسلام آباد غرب

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۳۷ قطعه اشیاء عتیقه و تاریخی متعلق به دوره اسلامی در شهرستان اسلام آباد غرب کشف و ضبط شد.

آخرین آمار مبتلایان کرونا در فارس؛

بستری شدن ۶۷۵ نفر/۱۲ نفر دیگر جان باختند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در حال حاضر ۶۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و ۱۸۶ نفر در بخش های ویژه فارس بستری هستند.