اخبار منتخب استان‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند افزایشی شیوع کرونا در استان خبرداد و گفت: هم اکنون ۳۱۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.
آرای اتخاذ شده در انتخابات روز گذشته در حال شمارش است و هنوز میزان کلی مشارکت مردم مشخص نشده اما برخی مقامات استانی میزان مشارکت استانی را اعلام کرده اند.
فرماندار شهرستان دیواندره در گفت وگو با پرسون:

خودروی حمل صندوق رای واژگون شد

فرماندار دیواندره از واژگون شدن خودروی ویژه حمل صندوق رای و کشته شدن یکی از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان:

برخی دستگاه های احراز هویت مشکل دارد

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان با بیان اینکه برخی دستگاه های احراز هویت در استعلام و خواندن مشکل دارد گفت: رای گیری در این شعب به صورت دستی و متکی به مدارک شناسایی انجام شود.
استاندار کردستان گفت: همه ملت ایران باید در انتخابات امروز احساس وظیفه کنند و با انتخاب فردی اصلح، آینده بهتری برای این کشور رقم بزنند، زیرا این مشارکت بالاست که می‌تواند راه را برای توسعه و پیشرفت مهیا نماید.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: قرآن کریم همواره تاکید  دارد که انسان در انجام امور خیر باید از دیگران پیشی بگیرد و بی‌شک حضور در انتخابات هم به نوعی کار خیر محسوب می‌شود.

منیژه فرهانپور

انتخابات پرشور ۱۴۰۰

الوندنشینان از دقایق و ساعات نخستین در شعب اخذ رای حضوری پر شور یافتند.
دبیر ستاد انتخابات استان خبر داد؛

انصراف 391 نامزد از انتخابات شورای شهر و روستای یزد

دبیر ستاد انتخابات استان یزد از انصراف ۹۰ نفر دیگر از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان یزد خبر داد و گفت: آمار انصرافی‌ها تا این لحظه به ۳۹۱ نفر رسیده است.
شبکه‌های استانی صدا و سیما برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی را برای به تصویر کشیدن حماسه مردمی در ۲۸ خرداد به صورت زنده روی آنتن می‌برند.
همسر آیت الله رئیسی شهر یزد را نماد همزیستی و وحدت معنوی دانست و گفت: کل ایران همزیستی بین ادیان و اقوام را در طول تاریخ داشته و از همینجا عرض می‌کنم که کاسبان تفرقه به دنبال تفرقه بین مردم هستند.