کشف تریاک توسط پلیس در راه آهن تهران

فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۵ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک توسط پلیس راه آهن تهران خبر داد.

تصویر کشف تریاک توسط پلیس در راه آهن تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حشمت اله ملکی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و تشدید اقدامات کنترلی، مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن تهران به یکی از مسافران قطار بندرعباس به تهران مظنون و با رعایت حقوق شهروندی توسط عوامل این پلیس به گیت بازرسی راهنمایی شد.

فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا، در ادامه افزود: کارکنان این پلیس پس از اخذ مجوز قضایی و بازرسی کامل وسایل همراه این مسافر تعداد ۵ بسته به وزن ۵ کیلو و ۲۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و همچنین مقدار ۳ گرم شیشه را که به صورت ماهرانه‌ای در کوله پشتی جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای سابقه حمل مواد مخدر بوده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار ملکی در پایان با تصریح بر شناسایی عوامل جرم و مأموریت ویژه پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع: ایسنا

679700