تودیع و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

مراسم تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.
تصویر تودیع و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ مراسم تودیع جواد محمدی و معارفه سیدمهدی صدری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.

رسول منعم مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و مریم کاظمی‌پور معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار شهرستان اصفهان و جمعی از مسؤولان ورزش اصفهان، پیش‌کسوتان و ورزشکاران در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم از زحمات جواد محمدی میرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان تقدیر شد و سیدمهدی صدری به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی شد.

جواد محمدی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: ۲۶۶ پروژه نیمه‌تمام و تعطیل را تحویل گرفتم که به ۷۶ پروژه کاهش پیدا کرده است و امیدواریم تا هفته دولت به زیر ۴۰ پروژه نیمه‌تمام در سطح استان اصفهان برسیم.

وی ادامه داد: مصوبه ۱۸۰ میلیارد تومانی رئیس جمهور شهید به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و در پروژه‌های ورزشی هزینه شد؛ مجمع خیرین ورزشیار ظرفیت بسیار خوبی برای ورزش استان است.

محمدی تصریح کرد: افزایش چند صد هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اصفهان افزوده شده است؛ ورزش بانوان اصفهان در کشور اول است و توفیقات بسیار خوبی را به دست آورده‌ایم.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان یادآور شد: توسعه ورزش همگانی در پهنه استان خیلی درخشان بود، ۲۲۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته به ۳۱۰ هزار ورزشکار تبدیل شده است، چندین هزار برنامه ورزش همگانی و عمومی داشته‌ایم.

وی با بیان این‌که کنگره شهدای ورزشکار اصفهان پیوست فرهنگی تمامی اقدامات ورزشی بود، گفت: در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو ۲ برابر سرانه جمعیتی ورزشکار و مدال‌آور داشتیم؛ مجمع انتخاباتی ۲۷ هیأت ورزشی برگزار شد و ۵ هیأت در آستانه برگزاری انتخابات است.

محمدی با اشاره به افزایش باشگاه‌های ورزشی اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به هیأت‌های ورزشی کمک شده است؛ در سایه همدلی، تعامل و هم‌افزایی واحدهای مختلف کارها پیش رفت.

679832