اخبار منتخب استان‌ها

اعضای شورای اسلامی شهر فریدونکنار علی محمد مقدس را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و معرفی کردند.
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از نظارت ۱۰ کارشناس، ۲۴ ناظر و ۹۰ بهورز در مراکز بهداشتی شهری و روستایی این شهرستان بر فرایند برداشت محصول پسته در رفسنجان خبر داد.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی:

تدارک کودهای یارانه‌ای برای کشت پاییزه قم

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم از انجام اقدامات لازم منظور تامین، تدارک و ذخیره سازی مناسب و کافی کودهای یارانه‌ای برای کشت پاییزه سال‌جاری در استان خبر داد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان خبر داد:

۵ زخمی در حادثه محور اراک_بروجرد

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی لرستان گفت: واژگونی یک دستگاه پراید در محور اراک_بروجرد ۵ مصدوم بر جای گذاشت.
برگزاری مراسمات مذهبی محرم و صفر از سالیان دور دل سوختگان واقعی دارد و دین اسلام و مذهب شیعه با روش‌های اصولی می‌تواند جوانان را به سمت سعادت دنیوی و اخروی سوق دهد متاسفانه فرهنگ غرب در صدد کمرنگ کردن مراسمات دینی و به خصوص ایام محرم است تا جوانان ما را از خط و مش فرهنگ ایرانی و اسلامی دور و به فرهنگ غربی نزدی‌تر کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد؛

ضرورت توسعه صنعت آبزی پروری در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: یکی از راه‌های برون رفت از اقتصاد تک محصولی توسعه صنعت آبزی پروری است.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی؛

رهایی فرد محکوم به قصاص از چوبه دار

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از صلح و سازش نهمین پرونده قتل عمد در استان خبر داد.
وصیت شهید غلامرضا بنیادیان:

در مقابل مخالفین انقلاب ایستادگی کنید

شهید غلامرضا بنیادیان در وصیت نامه خود می گوید: در صورت شهید شدن من همچنان خط امام و انقلاب اسلامی را دنبال کرده و تا جایی که توان دارید در مقابل مخالفین انقلاب ایستادگی کنید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان عنوان کرد؛

افزایش درآمد های وصولی در ۵ ماهه نخست سال

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از افزایش ۴۶ درصدی درآمد های وصولی در ۵ ماهه نخست سال، نسبت به سال گذشته خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از کلنگ زنی۲۳ پروژه بهینه سازی شبکه برق روستایی در آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته دولت خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تاکید کرد؛

تبدیل شدن دورود به قطب دامپروری کشور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با توجه به ظرفیت و پروژه ‌های متعدد دامپروری، شهرستان دورود قابلیت این را دارد که به قطب دامپروری کشور تبدیل شود.
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفته که میزان تقاضای تغییر کاربری در استان معادل ۲۰ درصد اراضی باغی و زراعی گیلان است؛ این در حالی است تغییر کاربری اراضی کشاورزی یکی از مهم ترین تهدیدات کشاورزی، اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی استان است و اتفاقا بنیاد مسکن خود یکی از نهادهایی است که باید نسبت به تغییر کاربری اراضی کشاورزی پاسخ گوید که در حوزه عملکرد این نهاد چه اتفاقاتی افتاده است؟
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس خواستار تبدیل استانداری آذربایجان شرقی به "استانداری ویژه" شد و گفت: گزینه‌های استانداری وزارت کشور در مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی بررسی می‌شود.
رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد:

انعقاد قرارداد خریداری ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در سال جاری

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از انعقاد قرارداد خریداری ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در سال جاری با هزینه یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد.