اخبار منتخب استان‌ها

رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان:

کرونا ۱۶ تالار را متضرر و تعطیل کرد

رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان با اشاره به آسیب های کرونا گفت: نزدیک به ۱۶ تالار در استان زنجان در شرایط کرونا متضرر و تعطیل شده است.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به افزایش 8 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 2 تن و 920 کیلو گرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف شده است.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی ؛

طرح جامع پایانه مرزی رازی شهرستان خوی 77 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح جامع ساخت پایانه مرزی رازی با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۷۷ درصد با جدیت تداوم دارد.
یک کارشناس اقتصاد با تاکید بر لزوم عرضه کالاهای تولیدی مشاغل خانگی در بازارهای دیجیتال گفت: کالاهای تولیدی طرح مشاغل خانگی با استفاده از دنیای دیجیتال می‌توانند درهای تجارت جهانی را به روی خود باز کنند.
مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

۱۵ هزار فرش‌باف؛ چشم به راه بیمه هستند

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از انتظار ۱۵ هزار نفر از فرش‌بافان زنجانی برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه فرش‌بافی خبر داد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش زنجان:

بی‌نصیب ماندن از تعاملات اجتماعی، صدمه آموزش مجازی است

آموزش مجازی علاوه بر مزیتی که به عنوان روش مکمل می‌تواند داشته باشد، جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد و دانش آموزان در این شیوه از کنش‌ها و تعاملات سازنده اجتماعی محروم می‌مانند.
با تولید افزون بر یک میلیون تن مواد شوینده در سال محقق شد:

زنجان؛ قطب تولید مواد شوینده و پودری

استاندار زنجان از تولید سالانه بیش از یک میلیون تن مواد شوینده در زنجان و تبدیل آن به قطب تولید مواد شوینده و پودری خبر داد.
مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلای مازندران از ضرورت راه‌اندازی جنبش مطالبه‌گری در حوزه تولید گفت و اضافه کرد:با همکاری رسانه خواهیم توانست گره از مشکلات ۱۶۰ کارخانه استان را حل کنیم.