پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کردستان تاکید کرد:

تردد کارگران و کارمندان کردستانی تنها با ارائه کارت شناسایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کارگران و کارمندکان استان کردستان تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر می توانند تردد کنند و جریمه نشوند.

بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان یزد؛

محدودیت؛ جایگزین تعطیلی کامل اصناف یزد شد

جانشین ستاد استانی کرونای یزد گفت: اصناف غیر ضرور مجاز طبق لیست اعلامی اتاق اصناف مرکز استان فقط تا ساعت ۱۴:۳۰ فعالیت نموده و بعد از آن تعطیل می‌باشند.
دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله کرونا ضمن تشریح جزییات روند صدور مجوز کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی کرونا، گفت: ما اگر بخواهیم قول واکسیناسیون جمعی را به مردم کشورمان بدهیم احتمالا مهر ماه سال ۱۴۰۰ است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت:  در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۰۵ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۱۸۰ بیمار در منزل دوره ی درمان را طی می کنند.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

فوتی های همدان از مرز یک هزار نفر گذشت

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: یک هزار و ۹۹ نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان فوت شده اند.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

باز هم رکورد شکنی با فوت ۴۸۶ بیمار

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۴۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۴۱ هزار و ۹۷۹ نفر رسید.

رئیس انجمن متخصصان داخلی:

کرونا تاکنون 200 بار «جهش» داده شده است

رئیس انجمن متخصصان داخلی با بیان اینکه اکنون بیشتر کسانی که به کرونا مبتلا می‌شوند به صورت خانوادگی است؛ در حالی که شش ماه پیش بیماری تک گیر بود،گفت:این به علت جهش ویروس است؛ چراکه تاکنون کرونا 200 بار جهش پیدا کرده است .

آخرین خبرها از واکسن کووید19 در ایران؛

چه کسانی برای دریافت واکسن ایرانی کرونا انتخاب می‌شوند؟

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با اشاره اینکه یکی از واکسن‌های ایرانی کرونا موفق به دریافت کد اخلاق شده است، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه آزمایشات انسانی واکسن‌های ایرانی کرونا توضیح داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام فوت 9 بیمار کرونایی در این استان، گفت: در طول 24 ساعت گذاشته 168 فرد مبتلا به کرونا در استان کردستان شناسایی شده اند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 22 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 1075 نفر رسید.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

طی شبانه روز گذشته۴۵۲ بیمار فوت کردند

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و ۴۵۲ نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 19 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 1053 نفر رسید.