پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پرواز برای واردات اولین محموله واکسن کرونا تا هفته آینده از روسیه انجام می شود و قدمات لازم برای انجام این پروازها انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

شناسایی ۶۲۶۸ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس معیار‌های قطعی تشخیص در شبانه روز گذشته، ۶ هزار و ۲۶۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد.

آخرین آمار کرونا در ایران:

فوت ۸۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶هزار و ۳۱۷ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز:

مرگ ۱۴۸۳ نفر بر اثر کرونا در استان

معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که از ابتدای شیوع پاندمی کووید۱۹ تاکنون، شمار قربانیان این بیماری در فارس به ۳۱۲۶ و در شیراز به ۱۴۸۳ نفر رسیده است.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۹۱ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۵۷ هزار و ۶۵۱ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

شناسایی ۶ هزار و ۴۲۰ بیمار جدید در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۶ هزار و ۴۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۹۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.
رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: هدف اصلی از تولید واکسن داخلی کرونا تامین نیاز دارویی کشور در این برهه زمانی است و از سوی دیگر به دنبال آن هستیم که با افزایش ظرفیت تولید، امکان صادرات آن به دیگر کشورهای جهان را مهیا کنیم.

سخنگوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان همدان:

نگرانی شیوع دوباره کرونا در همدان

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: بیشترین نگرانی مسئولان کمیته ها در ارتباط با احتمال افزایش ابتلا به کرونا در همدان است.
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶هزار و ۳۰۹ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با کرونا لرستان:

با جان مردم برای سود جیب تان معامله نکنید

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با کرونا لرستان گفت: افراد و ارگانهایی هستند که می خواهند لرستان و جامعه را به روز های بحرانی و قرمز برسانند. معامله بر سر جان مردم در برابر سود فروش روغن و بازار بورس فرقی با تروریسم ندارد

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قزوین بیان کرد؛ به زودی و با همت جوانان و دانشمندان ایرانی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان واکسن کرونا در دنیا تبدیل می‌شویم.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

93 بیمار جان باختند



سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران از بهبودی حدود یک میلیون و 145 هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در کشور خبر داد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد:

کاهش شیوع کرونا در کردستان/1048 کردستانی قربانی ویروس کرونا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به روند کاهشی کرونا در این استان از شناسایی ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون در کردستان خبر داد.