پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۸۹ بیمار در شبانه روز گذشته

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۵۸ هزار و ۶۲۵ نفر رسید.

با توجه به افزایش دوباره مبتلایان کرونا و تعطیلات پیش رو، ستاد ملی مقابله با کرونا از شنبه تا پایان هفته منع تردد در ۸ استان را اعمال کرده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا لرستان گفت: با وجود محدودیت ها و هشدار های بهداشتی اما مردم توجه ندارند و آمار مبتلایان و فوتی ها در حال افزایش است.

هوش مصنوعی می تواند پیش‌بینی کند چه کسانی بیشتر در معرض خطر مرگ در اثر ویروس کرونا هستند و درنتیجه به تصمیم‌گیری برای اینکه چه کسانی در اولویت دریافت واکسن هستند کمک می‌کند. این موضوع در سراسر دانمارک در حال اجراست.

مقامات افریقای جنوبی در پی انتشار نتایج یک آنالیز جدید که نشان می‌دهد واکسن کووید-۱۹ شرکت آسترازنکا و دانشگاه آکسفورد ایمنی محدودی در مقابل گونه جهش یافته افریقایی ویروس کرونا دارد، تزریق این واکسن را در این کشور متوقف کردند.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۴۳۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۴۶۹ نفر رسیده است.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: نخستین محموله واکسن کرونا وارد کشور شده و بر اساس اولویت‌بندی سند ملی واکسیناسیون کشور، تزریقات شروع می‌شود و ابتدا افرادی که در بخش‌ های مراقبت ویژه کار می‌کنند و ارتباط مستقیم با بیمار دارند در اولویت تزریق خواهند بود.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

در شبانه روز گذشته ۷۶ بیمار جان باختند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۵۸ هزار و ۴۱۲ نفر رسید.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

۸۰ فوتی و ۷۰۶۱ ابتلای جدید در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۸۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۳۳۶ نفر رسیده است
آخرین آمار کرونا در ایران؛

۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و نارنجی

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی و ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

از زمان شیوع کروناویروس و همه گیری بیماری کووید-۱۹ تولیدکنندگان واکسن در جهان با به کارگیری روش‌های مختلف، آزمایشات روی کروناویروس را آغاز و تلاش کردند تا هر چه سریعتر واکسن موثر علیه این بیماری تولید شود.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۷۲ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۵۸ هزار و ۱۱۰ نفر رسید.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی به قلم یکی از اعضای هیأت مدیره شرکت فایزر نوشت: به نظر می رسد واکسن "جانسون و جانسون" سومین واکسن کرونای ساخت ایالات متحده باشد که وارد بازار می شود.