پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

بر اساس آمارهای جهانی، آمریکا با بیش از ۴۰.۸ میلیون مبتلا و بیش از ۶۶۶ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

معاون فنی وزرات بهداشت گفت: درصد بستری شدگان در سن‌های ۵۰ تا ۶۰ سال افزایش داشته است؛ ۶۴ درصد فوت شدگان بالای ۶۰ سال هستند. نمودار فوت شدگان نسبت به هفته گذشته ۰.۷ درصد کاهش داشتیم.
سخنگوی سازمان غذا و دارو در خصوص تولید بازار جهانی واکسن کرونا گفت: حدود نیمی از کل واکسن تولید شده در جهان در چین تولید شده است و البته در این کشور نیز واکسن سینوفارم، حجم عمده واکسن تولیدی و توزیعی را به خود اختصاص داده است.
روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۱ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 221 میلیون و 134 هزار و 539 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از ورود سنگین‌ترین محموله‌ واکسن کرونا تهیه شده توسط هلال‌احمر حاوی پنج میلیون دُز واکسن به کشور خبر داد.
روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۱ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌های کشور منتشر شد و بر این اساس ۲۴۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۵۸ شهرستان در وضعیت زرد هستند.
وزارت بهداشت شمار جان‌باختگان کرونا را در شبانه روز گذشتع 561 نفر اعلام کرد با این آمار تعداد کل درگذشتگان از ۱۰۹ هزار نفر فراتر رفت.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

۵۹۵ نفر دیگر قربانی کرونا شدند

با فوت ۵۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۱۰۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسید.

سازمان بهداشت جهانی از کشف ویروس جدید موسوم به «مو» (Mu) خبر داد، این نوع کرونا اولین بار در ماه ژانویه در کلمبیا شناسایی شد.
بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 218 میلیون و 557 هزار و 3 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 4 میلیون و 533 هزار و 955 نفر جان خود را از دست داده‌اند.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۶۴۳ نفر در شبانه روز گذشته

با فوت ۶۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۱۰۷ هزار و ۷۹۴ نفر رسید.

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 217 میلیون و 913 هزار و 843 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 4 میلیون و 523 هزار و 984 نفر جان خود را از دست داده‌اند.
کارشناسان هنوز نمی‌دانند تاثیر کم بودن پادتن از نظر ایجاد ایمنی چیست، اما می‌گویند که تزریق دُزهای تقویتی احتمالا برای برخی از کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، تصمیم مناسبی است.