پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه ۳۰ میلیون دُز واکسن بزودی وارد کشور می‌شود، از واکسیناسیون درصد قابل توجهی از مردم تا پایان آبان خبر داد.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت 620 بیمار کرونایی در یک روز

طبق اعلام وزارت بهداشت با فوت ۶۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، رکورد بیشترین تعداد جانباختگان ناشی از این ویروس زده شد.

روند صعودی کرونای دلتا در ایران همچنان ادامه دارد موارد ابتلا و بستری در همه استان‌ها در حال افزایش است و هر روز تعداد بیشتری از مردم جان خود را از دست می‌دهند.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۶۶ بیمار در یک روز

طبق اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته، ۴۶۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز( ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۹ هزار و ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است و متاسفانه ۵۲۷ بیمار هم جان خود را از دست دادند.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

۵۶۸ فوتی و ۳۹۴۹ ابتلای جدید

در شبانه روز گذشته، متاسفانه ۵۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۶ هزار و ۲۱۵ نفر رسید.
بنابر اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۲ هزار و ۵۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۳۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

برخی از محققان با توجه به ظهور سویه‌های جدید از ویروس کرونا باور دارند، نسل جدیدی از واکسن‌ها نیاز است که انتقال ویروس را نیز مسدود کنند. تا آن زمان، جهان در برابر ظهور انواع جدید ویروس کرونا آسیب پذیر خواهد بود.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی به افرادی که واکسن زده و یا می‌خواهد بزنند توصیه می‌کند برای رقیق شدن خون از مایعات استفاده کنند.