تازه‌ترین عناوین

دبیرکل اتحادیه عرب در اظهاراتی ضمن انتقاد از ناتوانی جامعه بین‌المللی در زمینه توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، توقف این جنایات را یک خواسته جهانی دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: مردی که با انگیزه سرقت از زن سالخورده‌ای مرتکب قتل وی شده بود لحظاتی پس از ارتکاب قتل در دولت آباد شهرری دستگیر شد.

مقامات استرالیا قصد دارند کودکان را از استفاده از رسانه‌های اجتماعی منع کنند زیرا این نگرانی وجود دارد که پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و تیک تاک بر سلامت جسمی و روانی جوانان تأثیر منفی می‌گذارند.

مدیر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه آگاهی والدین در خصوص آسیب‌های اجتماعی تأثیر به سزایی بر کاهش آمار خودکشی نوجوانان و جوانان دارد، گفت: والدین می‌توانند با آموزش مهارت مختلف از جمله آموزش تصمیم‌گیری، نه گفتن، توانمندسازی، حل مسئله و غیره قبل از اقدام و تصمیم به خودکشی به فرزندان خود کمک کنند و این آمار در جامعه را کاهش دهند.

مدیر ارتباطات دولتی غزه گفت که اشغالگران با موشک‌های غول پیکر ساخت آمریکا که برای در هم کوبیدن کوه‌ها طراحی شده بودند، به چادرها در «مواصی» خان یونس در جنوب نوار غزه حمله کردند.

یک مطالعه بزرگ در فنلاند نشان می‌دهد که گروهی از غذاها که ممکن است گزینه‌های سالمی به نظر برسند، خطر ابتلا به دیابت را افزایش می‌دهند.

شاید برای اغلب افراد این موضوع باورنکردنی به نظر برسد اما نام افراد تاثیرات بسیاری در زندگی و شخصیت انسان ها دارد، در ادامه از اثرات اسم بر روی شخصیت مطلع خواهید شد.
هنرهای تجسمی امکان ورود به تمام وجوه زندگی را دارد و می‌­تواند سرمشق­‌ها و مرجع‌­های سبک زندگی ایرانی اسلامی را با روش و محتوایی فاخر، روایت و بازتولید کند و در مقابل چشم جامعه قرار دهد.
محمود بهمنی رئیس کل پیشین بانک مرکزی، گفت: هرچند مهمترین وظیفه بانک مرکزی کنترل تورم است، اما اینگونه نباشد که مثلا وزیر اقتصاد بگوید مهار تورم به ما مربوط نیست.
سازمان آگهی های پرسون