تازه‌ترین عناوین

والدین نسبت به گذشته ساعت‌های بیشتری کار می‌کنند و زمان بیشتری را صرف مراقبت از فرزندان خود می‌کنند. حال والدین در حال حاضر اصلا خوب نیست؛ پدر و مادر‌ها باید چه کاری انجام دهند؟ بسیاری از والدین احساس تنهایی و انزوا می‌کنند. بسیاری از والدین نیز، زمان زیادی را در رسانه‌های اجتماعی سپری می‌کنند.
بازار رمزارزهای دیجیتال در هفته گذشته مجموعا ۷۲۶ میلیون دلار خروجی را تجربه کرد که این رقم بیشترین میزان از ماه مارس تاکنون بوده است.
ایمان قیاسی درباره‌ی ادامه‌دار بودن «عصر جدید» و همکاری با احسان علیخانی که به این برنامه و سپس فصل اول «جوکر» برمی‌گردد، اظهار کرد: دوستی من و آقای علیخانی سر جایش است و ادامه‌دار بودن این برنامه یک تصمیم مدیریتی است که به تلویزیون و خود آقای علیخانی برمی‌گردد.
وب‌سایت چیدانه که جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین اخبار و مطالب حوزه دکوراسیون و معماری را به مخاطبان ارائه می‌کند، در تازه‌ترین مطلب خود به سراغ بررسی معماری خانه مجید و بی‌بی رفته است.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حسب ماده ۱۰ قانون املاک و مستغلات شهرداری موظف است هر ۶ ماه یک بار گزارش اقدامات سازمان املاک و مستغلات را ارائه دهد که انجام نداده است.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: تاکنون در سامانه جامع رویدادهای گردشگری تعداد ۴۳ رویداد از استان همدان ثبت درخواست کرده‌ایم که از این تعداد موارد ۲۵ رویداد برگزاری آن ثبت نهایی و قطعی شده است.
محققان با استفاده از اطلاعات درون سنگ‌های روی سطح زمین، تکتونیک صفحه‌ای آن را در ۱.۸ میلیارد سال قبل بازسازی کرده‌اند.
مهلت انتخاب رشته رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که از روز چهاردهم شهریور آغاز شده بود امروز سه شنبه ۲۰ این ماه پایان می یابد.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد

لزوم هوشمندسازی ۲۰ درصد خدمات دولتی در هر سال

رئیس سازمان فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: بر اساس قانون می بایست هر ساله حداقل ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌های دولتی به خدمات هوشمند آنها افزوده شود.
سازمان آگهی های پرسون