تازه‌ترین عناوین

مطالعات گذشته همچنین طب مکمل و جایگزین را برای کمک به درمان سرطان سینه مثبت ER، از جمله مکمل‌های آنتی اکسیدانی، یوگا، تمرین‌های تمرکز حواس و طب سوزنی مورد بررسی قرار داده‌اند.
خواب ناکافی با افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مانند فشار خون بالا، بیماری عروق کرونر و حملات قلبی مرتبط است.
محمد قاضی معتقد است که قمار در جامعه امروز مسئله‌ای است که هر روز پر رنگ‌تر می‌شود و معضلی جدی است که فیلم سینمایی «کارزار» درباره آن به مخاطبش هشدار می‌دهد.
اخباری در مورد فسخ قرارداد استقلال با مهاجمش وجود دارد و حتی اینطور عنوان شده که این بازیکن احتمالا با ذوب آهن قرارداد امضا می‌کند
کارشناس هواشناسی گفت: باید از هفته آینده کم کم منتظر ورود پاییز باشیم چون برای هفته دیگر از بسیاری از استان های شمال غرب کشور گزارش بارش را خواهیم داشت.
امروز آخرین فرصت برای ارسال لیست آسیایی باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ الیت خواهد بود که به این منظور نکونام درخواست کرده هرچه سریع‌تر نسبت به ورود بازیکنانی که با آنها فسخ قرارداد شده و جذب بازیکنان جدید به‌منظور تقویت تیم اقدام شود.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه یکسری انتقاد شده بود چرا سعید مصدوم یا جهانبخش و سامان بدون تیم دعوت شده‌اند وعده داد که در یک ماه آینده وضعیت این بازیکنان بهتر خواهد شد.
ژنرال پاتریک (پت) رایدر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در تداوم ادعاهای واشنگتن مبنی بر ارسال موشک های بالستیک از سوی ایران به روسیه برای بکارگیری در جنگ علیه اوکراین، ادعا کرد که روسیه موشک‌های بالستیک ایرانی تحویل گرفته اما تاکنون از آن استفاده نکرده است.

همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات عجیب و جنجالی ادعا کرد به این خاطر شوهرش به دنبال کنترل محور فیلادلفیا است چون حماس می‌خواد اسرا را به یمن یا ایران منتقل کند، امری که تعجب محافل امنیتی صهیونیستی را هم برانگیخت.
مجلس ترحیم مرحومه مغفوره حاجیه خانم " صغرى محمدى " والده آقاى مرتضى نجفى قدسى با حضور مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمى سبحانى در دفتر معظم له برگزار شد.
سازمان آگهی های پرسون