تازه‌ترین عناوین

براساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان، تارنمای کارزار انتخاباتی هریس، سیاست کلان این نامزد را به‌طور کامل از روی تارنمای کارزار انتخاباتی «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برداشته است.

معاون وزیر امور خارجه آمریکا امروز (سه‌شنبه) پس از دیدار با شرکای کشور خود در ناتو و اتحادیه اروپا مدعی شد که جزئیاتی از «حمایت قابل‌ توجه» چین از پایگاه صنعتی نظامی روسیه را به متحدان خود ارائه کرده است.

دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتقاد از احتمال صدور حکم بازداشت برای وی و «یواو گالانت» وزیر جنگ این رژیم توسط دیوان کیفری بین‌المللی، این اقدام دیوان را یهودی ستیزی و مایه ننگ دانست.

ایالات متحده آمریکا در راستای ادعاهای مطرح شده مبنی بر ارسال موشک‌های بالستیک از سوی ایران به روسیه در جنگ علیه اوکراین، مدعی شد که ده‌ها نیروی نظامی روسیه برای استفاده از سیستم موشک بالستیک کوتاه برد در ایران آموزش دیده اند.

یک روانپزشک گفت: «تا سال ۲۰۱۴ آمار خودکشی در ایران حدود ۵.۱ نفر در ۱۰۰ هزار نفر بود، ولی حالا خیلی افزایش پیدا کرده و به حدود ۷.۴ نفر در ۱۰۰ هزار نفر در کل جامعه رسیده است.»

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارائه گزارشی، از آخرین تغییرات سهم بازار اپراتورهای همراه در بهار سال جاری (سال 1403)، خبر داده است. براساس این گزارش، سهم بازار «همراه اول» روندی افزایشی و «ایرانسل» روندی کاهشی داشته است.
در این ویدئو یک آشپز آلمانی با مواد اولیه شامل: ۵ عدد تخم مرغ، ۶۰۰ میلی لیتر شیر، گوشت چرخ کرده ۵۰۰ گرم، یک عدد پیاز، یک عدد هویج، ۱۰۰ گرم قارچ، یک عدد فلفل، یک عدد گوجه فرنگی، ۳ حبه سیر، جعفری و شوید، ۸۰ گرم کره و ۱۶۰ گرم آرد این شام را درست می‌کند.
سازمان آگهی های پرسون