کپی سیاست‌کلان کامالا هریس از وب‌سایت بایدن

براساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان، تارنمای کارزار انتخاباتی هریس، سیاست کلان این نامزد را به‌طور کامل از روی تارنمای کارزار انتخاباتی «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برداشته است.

تصویر کپی سیاست‌کلان کامالا هریس از وب‌سایت بایدن

به گزارش سایت خبری پرسون، «کامالا هریس»، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، سرانجام سیاست‌های کلان خود را اخیرا منتشر کرد، اما، بینندگان و کارشناسان تیزبین متوجه شدند که بخش «مسائل» تارنمای کارزار انتخاباتی او به نظر می‌رسد به طور عمده از سایت جو بایدن کپی‌برداری شده است.

هریس در ماه ژوئیه پس از اینکه بایدن مبارزات انتخاباتی خود را به حالت تعلیق درآورد، نامزدی خود را اعلام کرد. در حالی که ورود هریس به رقابت های ریاست جمهوری با اشتیاق دموکرات ها روبرو شد، معاون رئیس جمهور به دلیل امتناع از حضور در مصاحبه‌های بدون برنامه‌ریزی شده و امتناع از انتشار هرگونه سیاست کلان خود در تارنمای کارزار انتخاباتی خود تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفت.

با نشر سیاست کلان هریس در تارنمای کارزار انتخاباتی او در شامگاه یکشنبه، در ابتدا نگرانی بسیاری کاهش یافت، اما با گذشت زمان و تحقیقات صورت گرفته از سوی تارنمای هفته‌نامه آمریکایی «نیو ریپابلیک» و کاربران فضای مجازی، آشکار شد که کارزار انتخاباتی هریس، بخش عمده سیاست کلان خود را از تارنمای منحل شده رئیس جمهور آمریکا برداشته است.

یک کاربر شبکه اجتماعی «ایکس» به اسم «کورین گرین» متوجه شد که ابرداده‌های صفحه تارنمای کارزار انتخاباتی هریس نشان می‌دهد که بسیاری از بخش‌های آن ازتارنمای منحله بایدن کپی شده است.

نشریه آمریکایی: هریس سیاست‌کلان خود را از وب‌سایت بایدن کپی‌برداری کرده استنشریه آمریکایی: هریس سیاست‌کلان خود را از وب‌سایت بایدن کپی‌برداری کرده است

در داخل کد بخش «مسائل» تارنمای کارزار انتخاباتی هریس، خطی با خواندن «آیا با ما هستید؟ امروز به کمپین ما برای انتخاب مجدد جو بایدن بپیوندید!» دیده می شد.

تارنمای نیو ریپابلیک با توجه به اطلاعات بالا تصریح کرد: «این خط از کد زمانی که پیوندهای بخش مسائل به اشتراک گذاشته می شد یا در نتایج جستجوی گوگل مشاهده می شد، قابل مشاهده بود.»

از آن زمان این خطا تصحیح شده و پیوندهای بخش مسائل اکنون به عنوان «معاون رئیس جمهور هریس و فرماندار والز در حال مبارزه برای یک راه جدید رو به جلو هستن» است.

تارنمای نیو ریپابلیک نوشت: «این لحظه خطرناکی برای هریس است. براساس تازه‌ترین نظرسنجی برگزار شده توسط نیویورک‌تایمز، بیش از ۶۰ درصد آمریکایی‌ها خواستار فاصله گرفتن از سیاست‌های بایدن هستند و فقط یک چهارم جمعیت آمریکا، به توانمندی هریس برای ایجاد تغییر باور دارند.»

افشا سازی این نشریه آمریکایی از اقدام کارزار انتخاباتی هریس درحالی است که براساس تازه‌ترین نظرسنجی‌های برگزار شده، او و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا در رقابتی نزدیک قرار دارند.

نظرسنجی مشترک نیویورک‌تایمز و سیه‌نا کالج نشان می‌دهد که نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا با ۴۸ درصد آرا، از نامزد حزب دموکرات با ۴۷ درصد آرا پیشتاز است، آماری که با نظرسنجی برگزارشده در ماه ژوئیه، بلافاصله پس از کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌ها، مشابه است.

هریس و ترامپ سه‌شنبه شب به وقت آمریکا ـ بامداد چهارشنبه به وقت ایران ـ در مناظره‌ شبکه «ای بی سی نیوز» با یکدیگر روبرو خواهند شد.

انتخابات آمریکا در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

764211

سازمان آگهی های پرسون