علت غیبت سمیعی در دیدار دوستانه استقلال چه بود؟

مدیرعامل باشگاه استقلال همزمان با حضور در دفتر رئیس هیات مدیره این باشگاه، اقدامات لازم را برای ثبت قرارداد مدافع این تیم و اضافه شدن نام وی به فهرست استقلال انجام دهد.

تصویر علت غیبت سمیعی در دیدار دوستانه استقلال چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال استقلال دیروز در دیداری دوستانه به مصاف گل‌گهر سیرجان رفتند. آبی‌پوشان در این مسابقه با تک گل آرمان رمضانی به برتری یک بر صفر دست یافتند. این مسابقه در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

احمد شهریاری، رئیس و مصطفی کارخانه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در محل برگزاری این بازی دوستانه حاضر شدند و ضمن دیدار و گفت‌وگو با جواد نکونام، حمایت خود و هیات مدیره را از او اعلام داشتند تا به شایعات پیرامون برکناری‌اش از هدایت آبی‌ها پایان دهند.

در این بین، غیبت فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال در این بازی دوستانه و عدم همراهی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال شایعاتی را ایجاد کرد.

اما غیبت سمیعی دلیل موجهی داشت؛ مدیرعامل آبی‌ها در زمانی که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در محل برگزاری بازی دوستانه این تیم مقابل گل‌گهر بودند، در دفتر شهریاری واقع در هلدینگ خلیج فارس حضور داشت تا اقدامات لازم را برای ثبت قرارداد ایمان سلیمی و اضافه شدن نام وی به فهرست استقلال انجام دهد. شهریاری پس از بازگشت از زمین شماره ۲ آزادی، جلسه‌ای را نیز با سمیعی برگزار کرد.

منبع: ایرنا

764199

سازمان آگهی های پرسون