تازه‌ترین عناوین

دوغ محلی نوشیدنی مقوی و بسیار خوشمزه است که درست کردن آن در خانه طعمی بی نظیر‌تر و طبیعی تری خواهد داشت. اگر قصد دارید خودتان دوغ را درست کنید در ادامه دستور تهیه خانگی دوغ را آورده‌ایم.
«ملانیا ترامپ» همسر «دونالد ترامپ» سابق آمریکا و کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر در پیام ویدیویی خود همچنین گفت: «هرگز تصورش را هم نمی‌کردم که حریم خصوصی‌ام روزی در آمریکا مورد تجاوز قرار بگیرد.»

اگر می خواهید روز خوب و پر انرژی داشته باشید شب ها باید قبل از خواب کارهایی را انجام دهید که باعث می شود شما فردایی با نشاط تر و بهتر داشته باشید.
گزارشی تصویری از وضعیت اسفناک جنگل‌های منطقه سمسکنده ساری را ملاحظه می‌کنید. به گفته کارشناسان در صورت ادامه این روند، ابتدا خاک و به تبع آن، درختان جنگلی از بین می‌روند و سپس موجب تغییرات اکوسیستمی منطقه می‌شوند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ایران، گفت: می‌دانیم کارمان در آسیا با توجه به فرمت جدید لیگ نخبگان، نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر است، اما پرسپولیس همواره فقط به برد فکر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، این تیم در دیدار پیش رو مقابل الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز است.
این روزها بیش از هر رئیس فدراسیون دیگری نام علیرضا دبیر سر زبانهاست. هرکجا صحبت از توسعه زیر ساخت‌ها می‌شود فدراسیون دبیر را اول می‌دانند. هرکجا صحبت از استعدادیابی می‌شود باز فدراسیون دبیر الگو است.
معامله مهمی در بازار ارزهای دیجیتال رخ داده است، زیرا نهنگی به تازگی۱۰۶۲ بیت‌کوین را در باینس به ارزش ۶۴ میلیون دلار خریداری کرده است.
کیلیان امباپه با گلزنی از روی نقطه پنالتی در پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل رئال سوسیداد نقش داشت و بعد از بازی عنوان کرد و در هر بازی پیشرفت می‌کند.
نوجوانی مرحله حساس برای فرزندان است و باید دقت بسیاری در نحوه رفتار با نوجوانان داشته باشید چراکه یک رفتار اشتباه روابط میان خود و فرزندتان را تیره وتار میکند.
سازمان آگهی های پرسون