توضیحات کاپیتان پرسپولیس پیش از تقابل با الاهلی

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ایران، گفت: می‌دانیم کارمان در آسیا با توجه به فرمت جدید لیگ نخبگان، نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر است، اما پرسپولیس همواره فقط به برد فکر می‌کند.

تصویر توضیحات کاپیتان پرسپولیس پیش از تقابل با الاهلی

به گزارش سایت خبری پرسون، وحید امیری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نشست خبری پیش از تقابل با الاهلی عربستان در هفته اول رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: بازی فردا فقط برای ما سخت نیست، بلکه حریف نیز بازی سختی مقابل ما دارد. همین‌جا به هواداران قول می‌دهم که برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شویم. در این مدت تمرینات سختی داشتیم و هدف بزرگی داریم. شاید حریف بازیکنان بزرگی داشته باشد، اما می‌دانیم که باهم بودن و اتحاد ما باعث می‌شود به نتیجه برسیم.

کاپیتان پرسپولیس در رابطه با شانس برتری این تیم مقابل الاهلی، اظهار داشت: تیم ما به معنای واقعی تیم است و در سال‌های گذشته اگر دو بار به فینال آسیا رسیده به خاطر این است که بازیکنان کنار هم بودند و الان هم با شرایط بهتر و آنالیز بهتر، چالش خوبی را برای تیم حریف رقم خواهیم زد. شاید الاهلی نفرات قوی داشته باشد اما ما تیم هستیم و کنار کادرفنی و هواداران قطعا با امتیاز از زمین خارج خواهیم شد.

تیم فوتبال پرسپولیس، دوشنبه شب نخستین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا را در جده و مقابل الاهلی عربستان برگزار می‌کند.

منبع: ایرنا

764708

سازمان آگهی های پرسون