امباپه:

در هر بازی احساس بهتری دارم

کیلیان امباپه با گلزنی از روی نقطه پنالتی در پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل رئال سوسیداد نقش داشت و بعد از بازی عنوان کرد و در هر بازی پیشرفت می‌کند.
تصویر در هر بازی احساس بهتری دارم

به گزارش سایت خبری پرسون، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی رئال مادرید، پس از پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل رئال سوسیداد در سن سباستین، به تحلیل عملکرد تیم و اهمیت دیدار پیش‌رو در لیگ قهرمانان مقابل اشتوتگارت پرداخت.

امباپه در این بازی موفق به زدن گل دوم رئال مادرید از روی نقطه پنالتی شد و در گفت‌وگو با رئال‌مادریدتی‌وی اظهار کرد: «ما پیش از بازی می‌دانستیم که این دیدار دشوار خواهد بود و در نهایت هم پیروز شدیم، هرچند در برابر تیمی بزرگ دچار مشکلاتی شدیم. باید به همین روال ادامه دهیم زیرا برای رسیدن به هدف‌های‌مان نیاز به پیروزی‌های زیادی داریم.»

او در ادامه گفت: «در هر بازی احساس بهتری دارم، متوجه نیازهای تیم، مربی و هم‌تیمی‌هایم می‌شوم. احساس بهتری دارم و مطمئنم که در روز سه‌شنبه برای شروع موفقیت‌آمیز لیگ قهرمانان، آماده‌تر خواهم بود.»

امباپه به دیدار لیگ قهرمانان مقابل اشتوتگارت اشاره کرد و در مورد اهمیت شروع خوب در این رقابت با فرمت جدید گفت: «این رقابت بسیار مهم است. همان‌طور که از روز اول گفتم، من به رئال مادرید آمدم تا شب‌های ویژه‌ای مانند این را تجربه کنم. تمرکز من بر روی پیروزی و شروع خوب در لیگ قهرمانان با فرمت جدیدش است.»

او همچنین به تحسین وینیسیوس پرداخت و گفت: «واقعیت این است که مهم نیست چه کسی پنالتی‌ها را می‌زند، مهم این است که گل شود. ما در بازی و تمرین تلاش می‌کنیم تا ارتباط بهتری با یکدیگر برقرار کنیم زیرا می‌دانیم که می‌توانیم به تیم کمک کنیم. وینیسیوس بازیکن فوق‌العاده‌ای است و من از بازی کردن با او در رئال مادرید بسیار خوشحالم.»

منبع: تسنیم

764688

سازمان آگهی های پرسون