تازه‌ترین عناوین

در شرایطی پروازهای مسافری با پروتکل‌های بهداشتی بین کشورهای مختلف از سر گرفته می‌شود که طی ماه‌های گذشته مسئولان کشور ترکیه بارها پروازهای مسافری از مبدا و به مقصد ایران را بارها لغو و دوباره برقرار کرده‌اند و این سیاست یک بام و دو هوای ترک‌ها مسافران ایرانی را سردرگم کرده‌ است.

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام امروز به نظر می‌رسد تقاضا در برخی از نمادها روبه افزایش است و نمادهای خودرویی بیشترین تقاضا را دارند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، با تاکید بر افزایش توانمندی تجهیزاتی و نیروی انسانی مجرب گفت: نیروی دریایی سپاه، با اقتدار با تجهیزات پیشرفته نظامی و نیروی انسانی توانمند در خلیج فارس از منافع جمهوری اسلامی محافظت می‌کند.
تکذیب درگذشت استاد آواز ایران

شجریان زنده است

خبری که اکنون از بیمارستان جم می‌رسد حاکی از آن است که محمدرضا شجریان از دنیا نرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام کرد

نتیجه نامشخص جلسات مراسم روز اربعین

مسئولان امر، امروز دوشنبه به این سازمان اعلام کرده اند بررسی ها در این مورد، ادامه دارد.
منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند ترامپ قبل از انتقال به «آی‌سی‌یو» اختیارات و قدرت خود را به معاون اول رئیس جمهور واگذار کرده است.

شاهدانه در کمتر از نیمی از سال، در گوشه‌ای دور از نظر قانون به محصول می‌رسد و سرشاخه‌های خشک‌شده بوته‌های این گیاه، به‌ازای هر کیلوگرم ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان توسط افرادی که دستی در توزیع بذر دارند، از کشاورزان خریداری می‌شود. با توجه به هزاران خاصیت صنعتی گیاه شاهدانه، سرمایه‌گذاران ایرانی در جست‌وجوی شاهدانه به افغانستان مهاجرت کرده‌اند و کارخانه‌های فراوری این محصول را در کشور همسایه بنا کرده‌اند.

رفتن علی عسکری از صداوسیما؛

شایعه‌ ای که تکذیب شد!

رفتن عبدالعلی علی عسکری از سازمان صداوسیما، تاکنون در حد شایعه ای بوده که از همان سال نخست آمدنش هر از گاهی مطرح شده است و البته در ساعات گذشته بار دیگر قوت گرفته است.
سازمان آگهی های پرسون