تازه‌ترین عناوین

تصاویری از مردی اسکاتلندی که گربه‌ای را نجات داده و با خود به سفر می‌برد در فضای مجازی منتشر شده است.

در آستانه اربعین حسینی، کمپین #به_تو_از_دور_سلام، در فضای مجازی به راه افتاده است. در این کمپین، از همه خانواده‌ها دعوت شده تا در روز اربعین، ساعت ۱۰ صبح، با حضور روی پشت بام‌ها و ایوان منازل، زیارت اربعین را بخوانند.

عضو شورای سیاستگذاری کروناروایت با اشاره بر اینکه کودکان در دوران کرونا ارتباطشان با خانواده بیشتر شده، بیان کرد: «این دوران را می‌توانیم یک فرصت تلقی کنیم. خانواده‌ها می‌توانند برای تعامل بیشتر با فرزندانشان باهم فیلم ببینند و درباره آن بحث کنند. فضای مجازی یک نعمت مورد غفلت بوده است که اگر زیرساخت‌هایش تامین شود می‌تواند نوعی فرصت ایجاد کند.
شاه‌آبادی جایگزین میرباقری

معاون صدا، معاون سیما شد!

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی حمید شاه‌آبادی را به معاونت سیمای رسانه ملی منصوب کرد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه مردم با یارانه ۴۵ تومانی نمیتوانند زندگی کنند معتقد است با توجه به موج گرانی و کاهش قدرت خرید مردم یکی از ضرورت‌های کشور تدوین طرح‌هایی در راستای تامین کالاهای اساسی موردنیاز خانوار است.
نماینده پیشین مجلس اعتقاد دارد: اگر کسی منتظر انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است تا قدمی برای مردم و کشور بردارد، امروز هم می‌تواند در هر جایگاهی که هست به مردم و مملکت خدمت کند و تنها راه خدمت از طریق پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نیست.

مدیرکل عملیات و تعهدات ارزی بانک مرکزی؛

تامین ارز کالاهای اساسی با وجود موانع تحریمی

مدیرکل عملیات و تعهدات ارزی بانک مرکزی، آخرین اقدامات این بانک درخصوص تأمین نزدیک به 5.3 میلیارد دلار ارزِ کالاهای اساسی، دارو و بانک مرکزیدر شش ماهه ابتدایی سال جاری را تشریح کرد.
درحالی که نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار ۱۵ هزار تومان است اما قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار از ۲۰ هزار تومان عبور کرده است و تا ۲۲ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: هیچ طرحی برای تغییر در قیمت‌های یارانه‌ای و آزاد بنزین در دستور کار مجلس نیست.

پس از آنکه دونالد ترامپ امیدها نسبت به چهارمین بسته محرک مالی دولت آمریکا را از بین برد و در حالی که میزان ذخایر نفت خام امریکا رشدی بیش از حد انتظار داشته است، قیمت نفت امروز شاهد کاهش بود.

سازمان آگهی های پرسون