تازه‌ترین عناوین

بازار امروز به دلیل فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز در آغاز کار روندی نزولی داشت اما به نظر می‌رسد تقاضا در بازار سهام در حال بازگشت است.

سقف خرید بانک ها و صرافی ها در بازار متشکل ارزی به ۵۰۰ هزار دلار افزایش می یابد و بانک مرکزی روزانه ۵۰ میلیون دلار در بازار مزبور به صورت اسکناس عرضه خواهد کرد.
فقط روزهای سه شنبه نیم‌بها

بلیت سینماها از آبان تمام بها می‌شود

دبیر شورای صنفی نمایش با بیان اینکه بلیت سینماها از اول آبان ماه تمام‌بها خواهد بود، تاکید کرد که قرار است شورای اکران آنلاین در آینده تشکیل شود.

باشگاه پرسپولیس با وجود وعده های فراوان سرپرست خود همچنان موفق به پرداخت مطالبات برانکو نشده است تا هواداران این تیم استرس محکومیت های سنگین‌تر از سوی فیفا را داشته باشند.

ساعت یک بامداد شنبه 19 مهر مأموران کلانتری 151 یافت آباد از مرگ مرد جوانی خبر دادند. با اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو برادر در ساختمانی نیمه کاره با هم درگیر شده و یکی از برادرها به قتل رسیده و دیگری نیز مجروح شده است.



انجمن شرکت‌های هواپیمایی حق دخالت در قیمت گذاری را ندارد؛

قیمت‌ها به دلار و خدمات به ریال!

در حالی که از روز جمعه بحث افزایش قیمت بلیت هواپیما مطرح شده وزیر راه وشهرسازی شب گذشته گرانی بلیت را لغو کرد که این خود باعث نارضایتی دوباره ایرلاین‌ها شد.

رییس بخش عفونی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با بیان اینکه اختلال بویایی و چشایی یکی از مشخصه‌های ابتلا به کووید ۱۹ است، به بیان مهمترین تفاوت‌های کرونا و آنفلوانزا پرداخت.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت؛

مدیریت پایانه‌های مرزی به وزارت راه و شهرسازی محول شد

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور ایجاد مدیریت واحد و انسجام بخشی به امور پایانه‌های مرزی کشور، مدیریت این پایانه‌ها، همچون پایانه‌های هوایی و دریایی را به وزارت راه و شهرسازی محول کرد.

در حالی که تازه دو روز پیش برندگان جایزه صلح نوبل ۲۰۲۰ رسما معرفی شدند و دونالد ترامپ نیز از نامزدهای ناکام دریافت این جایزه بود، حالا یک نماینده فنلاندی پارلمان اروپا دوباره این رئیس‌جمهوری امریکا را برای جایزه صلح نوبل سال بعد پیشنهاد داده است.

سازمان آگهی های پرسون