وزانت در مدیریت کشور مهم است نه اصولگرا یا اصلاح طلب بودن

نماینده پیشین مجلس اعتقاد دارد: اگر کسی منتظر انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است تا قدمی برای مردم و کشور بردارد، امروز هم می‌تواند در هر جایگاهی که هست به مردم و مملکت خدمت کند و تنها راه خدمت از طریق پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نیست.

به گزارش سایت خبری پرسون، علی بختیار گفت: چندین ماه است که تمام فکر و اقدامات عده‌ای رنگ و بوی انتخاباتی گرفته و در حال تدارکات برای انتخابات سال آینده هستند در حالیکه مردم روزگار سختی را سپری می‌کنند و بازی‌های سیاسی و جناحی سودی به حالشان در این وضعیت وخیم ندارد.

رییس فراکسیون پاسخگوی مجلس دهم اظهار کرد: چند سالی است که با موضوعاتی مانند: برجام، لوایح چهار‌گانه، تحریم گسترده، تورم و ... درگیر هستیم و موافقان و مخالفان این موضوعات هم مشخص هستند. آن‌هایی که مخالف سرسخت تصویب قوانین مفید بین‌المللی در داخل بوده‌اند و نقش و جایگاهشان معلوم است و مانع تصویب آن‌ها شده‌اند، همین امروز راه‌کارهای خود را ابراز کنند تا کشور از تنگنا خارج شود نه اینکه امید به موج‌سواری در زمان انتخابات داشته باشند و بعدها هم که توفیقی به دست نیاوردند دنبال بهانه تراشی و توجیه برآیند.

وی افزود: شاید کسب قدرت با تخریب فراهم شود اما نجات کشور نه! در سکان اداره کشور نیز به نظر اینجانب وزانت مهم است نه اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی و می‌بایست دلسوزان نظام و انقلاب تلاش کنند که فردی سکان دولت دوازدهم را در اختیار بگیرد که از وزانت کافی برخوردار باشد.

بختیار در پایان گفت: الان که در سال‌روز آغاز جنگ تحمیلی به سر می‌بریم، باید منش و افکار آن دلاور مردان و شیر زنان دوران دفاع مقدس را سرلوحه عقاید و عملکرد خویش قرار دهیم و فارغ از هر اندیشه و گرایش، به فکر خدمت به مردم و مملکت باشیم.

207369