تازه‌ترین عناوین

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در اتوبوس‌ها به افراد فاقد ماسک تذکر داده می‌شود و ابلاغ کردیم که ماموران به صورت رندومی اتوبوس‌ها را نگه داشته و تذکر بدهند.
پس از انتشار خبر غرق شدن خانواده ایرانی غرق شده در کانال مانش، یکی از فیلمسازان به نام محمدحسین مهدویان با انتشار ویدیویی کوتاه از دختربچه این خانواده اعلام کرد که از او برای بازی در فیلم «درخت گردو» تست بازیگری گرفته است.
یک شرکت دیگر در بورس، درج نماد و یک گام به عرضه اولیه نزدیک شد. احتمالا در آینده نزدیک سهامداران شاهد عرضه اولیه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا خواهند بود.
تجمع اعتراضی فعالان استخراج؛

تکلیف دستگاه‌ها را مشخص کنید

گروهی از فعالان صنعت استخراج ارزهای دیجیتال در ایران امروز مقابل ساختمان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تهران تجمع کردند. آنها خواستار تسریع اجرای مصوبه اخیر دولت برای سامان‌دهی دستگاه‌های استخراج بودند.
دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: بنا بود نتایج آرا امروز اعلام شود، اما به دلیل برخی گزارش‌ها و اعتراضات رسیده از برخی ادارات، اعلام نتایج قطعی به فردا موکول شد.
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت را‌ههای کشور با اشاره به تردد روان در محورهای کندوان، فیروزکوه و هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده پل فردیس خبر داد.

مجسمه مومی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری در موزه «مادام توسو» در برلین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ه سطل زباله‌ انتقال یافت.

اطلاعات موجود در تاریخچه بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز یا ارز دیجیتال دنیای کریپتو و دارایی های دیجیتال نشان می دهند که مقاله سفید یا وایت پیپر این رمزارز بزرگ، دوازده سال قبل در چنین روزی (مورخ ۳۱ اکتبر ۲۰۰۹) توسط فرد یا گروهی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو به جهان فناوری معرفی شد و هویت این فرد یا گروه هنوز هم با گذشت دوازده سال همچنان به صورت مبهم باقی مانده است.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از تمدید تعطیلی یک هفته ای صنوف پرتردد و ریسک‌پذیر در گروه‌های سه و چهار شهر تهران خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز ، ۱۰ آبان ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام شاخص کل به دلیل افزایش عرضه در نمادهای شاخص‌ساز روندی صعودی پیدا کرد و همچنین شاخص هم‌وزن نیز مثبت شد.