تازه‌ترین عناوین

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان این که واحد صنفی متخلف واقع در پاساژی در شهرک غرب پلمپ شده است گفت: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و در راستای جلوگیری از تجمعات مردمی برگزاری هر گونه حراج صنفی ممنوع است.

وضعیت آب و هوا در ۲۵ آبان ماه؛

بارش باران در استان‌های خوزستان، بوشهر و فارس

از اواخر وقت امروز با ورود سامانه‌ای از جنوب غرب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گاهی رعد برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با آغاز به‌کار شعب جدید، جشنواره تخفیفات ویژه و تامین کالاهای اساسی در سبد خرید خانوار همزمان در فروشگاه‌های رفاه و فروشگاه اینترنتی «رفاه‌مارکت» در روزهای کرونایی در کنار مشتریان خواهد بود.

پیش‌گشایش بورس امروز 25 آبان 99

خودرویی‌ها در صدر تقاضا

در مرحله پیش گشایش بورس امروز نیز مانند روز گذشته نمادهای خودرویی بیشترین تقاضا را دارند و به نظر می‌رسد بازار امروز نیز روندی مثبت دارد.
عبور از ریسک انتخابات آمریکا، کاهش نرخ سود بین بانکی، تصمیمات کوچک سیاستگذار با آثار ماندگار، کاهش ترس از ریزش بیشتر دلار و آشتی حقیقی‌ها پس از غیبت ۱۷ روزه هرکدام می‌توانند عامل محرکی برای سرمایه‌گذاری جدید در بورس باشند.
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در بیست و پنجم آبان ماه؛

جاده چالوس و آزاد راه تهران-شمال مسدود شد

طبق گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، جاده چالوس و آزاد راه تهران-شمال مسدود شد.

با موافقت شورای عالی هواپیمایی، افزایش ۱۰ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی نسبت به جدول نرخی اعلام شده توسط انجمن شرکت های هواپیمایی در خرداد ماه ۹۹، تصویب شد.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

طی شبانه روز گذشته۴۵۲ بیمار فوت کردند

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و ۴۵۲ نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور؛

6 جاده مسدود است / برف و باران در جاده های 3 استان

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران از روز 25 آبان تا 27 آبان 99 از ساعت 6 صبح تا 17 مسدود است و تردد از طریق محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.