تازه‌ترین عناوین

کنفدراسیون فوتبال آسیا استادیوم آزادی را به سیستم وار مجهز خواهد کرد.
چهاردهمین محموله واکسن که حاوی بیش از 10 میلیون دز واکسن است امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه توسط جمعیت هلال احمر به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
منوچهر افسری یکی از بازیگران قدیمی سینما که در فیلم هایی نظیر «سگ کشی»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «رابطه پنهانی»، «دو فیلم با یک بلیت»، «جهیزیه‌ای برای رباب»، «گنج»، «محموله»، «تیغ وابریشم»، «جدال»، «طغیان»، «پرواز به سوی مینو» و «زخم» نقش آفرینی کرده است، درگذشت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: از مجموع ۴۰ هزار نیروی اداری این وزارتخانه، کمتر از ۵۰۰۰ نفر اداری صرف هستند و مابقی طبق بخشنامه ۲۳۰ کار می‌کنند.
پیک پنجم کرونا باعث شد تا شرایط تأمین دارو بحرانی شود و صف‌های مقابل داروخانه‌ها، شلوغ‌تر از همیشه باشد. این در حالی است که همان داروها در بازار سیاه به وفور یافت می‌شود.

مدیرکل استاندارد تهران تاکید کرد؛

از این مکان‌ها، زعفران نخرید

مدیرکل استاندارد تهران گفت: فروش زعفران‌های غیراستاندارد با قیمت‌های نازل در مکان‌هایی نظیر ایستگاه‌های مترو و نانوایی‌ها، سلامت مردم را با خطر مواجه می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت اطلاعات به دلیل کسالت در جلسه امروز کمیسیون حاضر نشد.
معاون هماهنگی توزیع توانیر از مصرف اضافی ۲۸۰۰ مگاوات برق خبر داد و گفت: در صورت همکاری نکردن مشترکین اداری و خانگی مجبور به قطع برق می‌باشیم.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی از تعطیلی بانک‌ها در سراسر کشور طبق دستور ستاد ملی کرونا به مدت پنج روز از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه خبر داد.
امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما و تلویزیون خطاب به رئیس جمهور جدید گفت: از سیدابراهیم رئیسی می‌خواهیم فردی را در مدیریت سینما بگذارد که گرفتار مدیریت سلیقه‌ای نباشد. سینما، مدیر سینمایی می‌خواهد که به چارچوب سینما پای‌بند باشد.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۶۶ بیمار در یک روز

طبق اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته، ۴۶۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

مجری برنامه تلویزیونی «طبیب» به خاطر اظهارات اخیرش در این برنامه که با واکنش های بسیاری مواجه شد، از سوی مدیر شبکه سه سیما توبیخ شد.
سازمان آگهی های پرسون