تازه‌ترین عناوین

در یازدهمین جلسه سه شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی که به صورت زنده و با حضور بیش از 1500 نفر از طریق صفحه اینستاگرام شرکت بیمه رازی پخش ‌شد، علی صیف زاده مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه رازی به سوالات شبکه فروش پاسخ داد.
بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز( ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۹ هزار و ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است و متاسفانه ۵۲۷ بیمار هم جان خود را از دست دادند.
رییس اتحادیه بارفروشان تهران:

هویج ارزان می‌شود

رییس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت هویج در هفته آینده و هم‌چنین ذخیره دو میلیون تن سیب‌زمینی و پیاز برای ایام محرم خبر داد.
مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: از افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی طی امروز (۲۲ مردادماه) در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود.
رییس روابط عمومی و عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران با اشاره به کمبود داروهایی نظیر کرونا و برخی داروهای اعصاب افزود: این داروها تنها در حال توزیع در داروخانه‌های دولتی و منتخب است و این وضعیت مردم را دچار سردرگمی کرده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: در پی افزایش اونس جهانی قیمت سکه 30 هزار تومان افزایش یافته است.
مدیر عامل شرکت توانیر علت خاموشی‌های امروز را خارج شدن تعدادی از نیروگاه های برق‌آبی از مدار دانست و افزود: این مساله موجب کاهش تولید و اعمال خاموشی‌هایی در کشور شد.

گروه صنعتی ایران خودرو، طرح پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از روز شنبه ۲۳ مردادماه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.
کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی با راهنمایی های قاضی ویژه قتل عمد مشهد راز وحشتناک خواستگارکشی در تهران را فاش کردند که پس از مدت ها جست‌وجو، جسد خواستگار را از زیر خاک های پارک جنگلی قلعه حسن خان بیرون کشیدند.
سازمان آگهی های پرسون