توافق هافبک محبوب سرخ‌ها با تیم اماراتی

گفته می‌شود احمد نوراللهی ستاره پرسپولیس با الاهلی امارات برای عقد قراردادی دو ساله به توافق رسیده است.
تصویر توافق هافبک محبوب سرخ‌ها با تیم اماراتی

به گزارش سایت خبری پرسون، اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که هافبک ملی پوش پرسپولیس با قراردادی ۲ ساله با تیم اماراتی به توافق رسیده است.

قرار است نوراللهی سال اول یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار دستمزد بگیرد. سال دوم هم قراردادش یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار ارزش خواهد داشت. این در حالیست که کاپیتان سوم پرسپولیس به مدیران باشگاه پرسپولیس قول داده بود روز شنبه ۲۳ مرداد (دیروز) به دفتر باشگاه رفته و قراردادش با این تیم را تمدید کند.

آنچه به جدایی احمد نوراللهی کمک می‌کند تغییر اسم جعلی لیگ امارات است. در شرایطی که امارات از یک دهه گذشته و براساس یک تصمیم سیاسی اسمی جعلی برای لیگ فوتبالش انتخاب کرد و باعث ایجاد تنش و از بین رفتن روابط خود با ایران شد، این نام تغییر کرد و در فصل تازه نام لیگ امارات با نام یک حامی مالی جدید که یک شرکت بزرگ نفتی اماراتی است شروع به کار خواهد کرد.

لیگ حرفه‌ای امارات در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با نام ادنوک آغاز می‌شود. این شرکت با هشتاد میلیون درهم نام خود را روی لیگ فوتبال این کشور گذشته است. اتفاقی که احتمالا تاثیر بسزایی در روابط فوتبالی این کشور همگروه ایران در جام جهانی با فوتبال ایران خواهد گذاشت که در دهه‌های گذشته یکی از تامین کننده‌های اصلی لیگ فوتبال این کشور به شمار می‌آمده است. دور تازه لیگ فوتبال امارات از پنج روز دیگر با رقابت بین چهارده تیم حرفه‌ای آغاز خواهد شد.

حالا این بازیکن و سایر بازیکنان ایرانی می‌توانند به لیگ امارات رفته و در این تیم توپ بزنند. حسن روشن، حسن نظری، علی کریمی، جواد کاظمیان، فرهاد مجیدی، میلاد میداوودی و مهرزاد معدنچی از جمله بازیکنانی هستند که در گذشته سابقه بازی در تیم الاهلی امارات را داشتند.

منبع: خبرورزشی

331917