تازه‌ترین عناوین

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 24 مرداد 1400؛

بازار رمزارز در احاطه رنگ قرمز

کوین های جایگزین طی چند روز گذشته با افزایشی چشمگیر روبرو بودند. اتریوم با لمس تراز بالای 3300 دلار در این مسیر پیشگام بود. به این ترتیب، ارزش اتر (ETH) از دامپ 20 جولای (29 تیر) تقریباً دو برابر شده است.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت 620 بیمار کرونایی در یک روز

طبق اعلام وزارت بهداشت با فوت ۶۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، رکورد بیشترین تعداد جانباختگان ناشی از این ویروس زده شد.

توسط اینفلوئنسر رمزارزها مطرح شد؛

معرفی آلتکوین هایی با پتانسیل عالی در هفته های پیش رو

الیوت واینمن، تحلیلگر و اینفلوئنسر رمزارزها، توجهات را به تعداد انگشت شماری از آلت کوین هایی که معتقد است در هفته های آینده آماده  فوران کردن هستند،جلب میکند زیرا کل بازار ارزهای دیجیتال همچنان در حال رشد است و بیت کوین در محدوده 47000 دلار شناور است.

به مناسب ایام عزاداری محرم، شورای جامعه مسلمانان شیعه مونترال راهپیمایی امروز یکشنبه ۱۵ اگوست ۲۰۲۱ از ساعت ۱۳.۳۰ همراه با نماز جماعت ظهر و زیارت عاشورا برگزار می‌کند.
معاون شهردار تهران بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی روزهای ۲۵ تا ۳۰مرداد، طرح ترافیک در این روزها اجرا نمی‌شود.
مدیر یک واحد صنعتی تولید لبنیات گفت: با افزایش قیمت شیر و به تبع آن افزایش مجدد قیمت لبنیات، این اقلام کم کم از سبد خانوار حذف می‌شوند و اینجاست که باید دولت هزینه‌های بیشتری را برای کمک به حفظ سلامت جامعه صرف کند.
فرزاد جمشیدی که پس از پنج سال دوری از اجرا، به قاب تلویزیون بازگشته است، برنامه «روز حسین» را به مناسبت ایام عزاداری اجرا می کند.

به دنبال اعلام تعطیلی پنج‌روزه در کشور، ستاد ملی کرونا فقط فعالیت مشاغل «ضروری» را مجاز اعلام کرده است که بر اساس تازه‌ترین فهرست منتشرشده، «مراکز اقامتی» از این گروه حذف شده و مجاز به فعالیت نیستند.

فعالیت در فضای مجازی

تعطیلی ۵ روزه روزنامه های کشور

بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی ۵ روزه، اغلب روزنامه های کشور هم منتشر نمی شوند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا استادیوم آزادی را به سیستم وار مجهز خواهد کرد.
چهاردهمین محموله واکسن که حاوی بیش از 10 میلیون دز واکسن است امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه توسط جمعیت هلال احمر به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
منوچهر افسری یکی از بازیگران قدیمی سینما که در فیلم هایی نظیر «سگ کشی»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «رابطه پنهانی»، «دو فیلم با یک بلیت»، «جهیزیه‌ای برای رباب»، «گنج»، «محموله»، «تیغ وابریشم»، «جدال»، «طغیان»، «پرواز به سوی مینو» و «زخم» نقش آفرینی کرده است، درگذشت.

سازمان آگهی های پرسون