تازه‌ترین عناوین

فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرد که در فصل جدید هواداران می توانند ظرفیت ورزشگاه ها را تا ۶۰ درصد پر کنند و به این ترتیب در بازی ایران و امارات که امارات میزبان است تیم می تواند از ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه از هواداران خود بهره گیرد.
شنیده می‌شود سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته است در صورت عدم توانایی باشگاه در خرید علی نعمتی و رضا اسدی با محمد دانشگر وارد مذاکره شده و مدافع استقلال را بخرد.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه ۳۰ میلیون دُز واکسن بزودی وارد کشور می‌شود، از واکسیناسیون درصد قابل توجهی از مردم تا پایان آبان خبر داد.
افت قیمت دام زنده به کمتر از کیلویی ۵۰ هزار تومان و معادل قیمت دو کیلو هویج بسیاری از دامداران را نگران کرده است.
نجمه جودکی، مجری تلوزیون، به گفته خودش بعد از 13 سال فعالیت در سازمان صدا و سیما، خبر از قطع همکاری خود با رسانه ملی داد.
مشاهدات میدانی نشان می‌دهد قیمت گوشت قرمز با افزایش در مردادماه به ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزارتومان رسیده است.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه در هفته اخیر شاهد کاهش شدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور بودیم و این میزان به ۳۸.۴۷ درصد رسیده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران بیان کرد:‌ تعطیلی بوستان‌های پایتخت به شهرداری ابلاغ نشده است.

محققان بیمارستان دانشگاه توبینگن آلمان در مطالعه اخیرشان از توسعه واکسن کرونا مخصوص بیماران مبتلا به سرطان یا نقص ایمنی خبر داده‌اند.

سخنگوی صنعت برق:

هفته آینده خاموشی نداریم

سخنگوی صنعت برق گفت: در روزهای آینده هوا گرم و مصرف برق افزایش می‌یابد؛ اما تمهیدات لازم اندیشیده شده تا هفته آتی را بدون مشکل سپری کنیم.
سازمان آگهی های پرسون