بانک ها 5 روز تعطیل شدند

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی از تعطیلی بانک‌ها در سراسر کشور طبق دستور ستاد ملی کرونا به مدت پنج روز از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه خبر داد.
تصویر بانک ها 5 روز تعطیل شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، در راستای مدیریت جهش پیک پنجم گسترش ویروس کرونا، امروز ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که از دوشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده سراسر کشور تعطیل هستند و تمام ادارات و بانک‌ها به جز مشاغل ضروری نیز در پی آن تعطیل خواهند شد.

در این زمینه، علیرضا قیطاسی - دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق ابلاغ ستاد ملی کرونا، بانک‌ها در سراسر کشور از دوشنبه ( ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ ) تا شنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۰) به مدت پنج روز تعطیل هستند که شورای هماهنگی بانک‌ها این موضوع را به بانک‌ها ابلاغ کرده است.

وی افزود: برای رفع نیازهای ضروری مردم به خدمات بانکی، شعب کشیک تعیین خواهد شد که لیست آن‌ها در سایت بانک‌ها اعلام می‌شود. مطالب حوزه زناشویی مجله پرسون را از دست ندهید.

قیطاسی ادامه داد: خدمات غیرحضوری بانک‌ها برای بهره مندی مشتریان ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به نیازهای آن‌هاست و از مردم خواهش می‌کنیم تا به شعب کشیک بانک‌ها نیز مراجعه حضوری نداشته باشند و تنها برای امور خیلی ضروری مراجعه داشته باشند.

منبع: ایسنا

331825