بازگشت مجری پرحاشیه به تلویزیون

فرزاد جمشیدی که پس از پنج سال دوری از اجرا، به قاب تلویزیون بازگشته است، برنامه «روز حسین» را به مناسبت ایام عزاداری اجرا می کند.

تصویر بازگشت مجری پرحاشیه به تلویزیون

به گزارش سایت خبری پرسون، برنامه «روز حسین» از شنبه شب همزمان با شب پنجم محرم الحرام به مدت ۱۰ شب با اجرای فرزاد جمشیدی و تهیه‌کنندگی جعفری از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم به روی آنتن می‌رود.

فرزاد جمشیدی شبِ گذشته در حالی روی آنتن رفت که دکتر سیدمحمود انوشه مدرس دانشگاه مهمان او بود؛ و همچنین دو مهمان دیگر، هادی حسن‌بیگی خواننده و حمید رشیدی مهرآبادی موسیقیدان به این برنامه آمدند. بخشِ دیگری از برنامه هم به بانوی مسلمان دانمارکی اختصاص پیدا کرد.

این مجری در بخشی از برنامه که زنده به روی آنتن رفت، اینگونه گفت: برای آسمانی شدن نه از کوه اجازه خواستی نه از دریا، نه از زمین نه از زمان، چه پرمعنا فرصت خدایی شدن را بر قلب هر دقیقه نوشتی تا آزادگی، راه و رسم نمردن را تنها از رد قدم‌های تو سراغ بگیرد.

در ادامه فرزاد جمشیدی با سبک و سیاق خود با بینندگان سلام و احوالپرسی کرد و اجازه خواست تا لحظاتی با آنها سخن بگوید. او از حسینیه گفت، از روز حسین که حال و هوای حسینیه را دارد و از عوامل برنامه که همچون خادمان این حسینیه هستند.

او گفت: حق این است که همه روزها «روز حسین» باشد و این زمانی محقق می‌شود که ما بفهمیم اصل و حقیقت هر چیز آزادی و آزادگی است.

جمشیدی در ادامه گریزی هم به کرونا زد. از خانواده‌هایی گفت که در این شبها و روزها داغدار عزیزانشان هستند و عزیزانی که مسافر آخرت شده‌اند، یاد کرد.

در بخش پایانی برنامه، یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی زنده شد.

332012