تازه‌ترین عناوین

اداره‌ کل استاندارد تهران شیر فرا دمای ۲۰۰ سی سی فاسد با برند پگاه تهران در بازار مشاهده کرده و نسبت به مصرف آن هشدار داد.

آخرین وضعیت رمزارزها امروز 25 مرداد 1400؛

سبزپوشی آلتکوین ها/ کاردانو و بایننس همچنان بر مدار صعود

اصلاحات روز یکشنبه در بازار کوتاه مدت بود و کوین های جایگزین با قدرت به روند صعودی خود بازگشتند. اتریوم در یک روز حدود 3.5 درصد جهش کرده و اکنون در حدود 3300 دلار قیمت دارد.
معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در نامه‌های جداگانه‌ای به معاون اقتصادی رئیس جمهور، وزرای بهداشت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مبارزه با کرونا، دادستان کل کشور و فرمانده ناجا، رئیس سازمان امور اجتماعی کشور،رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رئیس سازمان صدا و سیما خواستار اجرای مصوبات ستاد کرونا شد.
گروه صنعتی ایران خودرو مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش یک ساله پنج محصول را تا شنبه ۳۰ مرداد تمدید کرد و از برگزاری قرعه کشی در روز ۳۱ مردادماه خبر داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: آسمان افغانستان بسته شده و تا اطلاع ثانوی هیچ پروازی از این کشور به ایران را نمی‌پذیریم.

وزارت کشور از تعطیلی کلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهرهای قرمز و نارنجی در روزهای 25 تا 30 مرداد ماه خبر داد.
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش و رییس دانشگاه فرهنگیان به کمیسیون اصل نود شکایت کرد.
سازمان آگهی های پرسون