تازه‌ترین عناوین

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: تعرفه پرمصرف‌های برق افزایش یافت یعنی برای مشترکانی که ۲ برابر الگوی منطقه مصرف داشته باشند، به ازای هر یک کیلووات ساعت ۸۰۰ تومان محاسبه می‌شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس از تقدیم استعفای سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
مدیر پروژه کارت اعتباری سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، فروش سهام عدالت را اشتباه دانست و دریافت کارت اعتباری را گزینه مناسب و جایگزین آن بیان کرد.
بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 221 میلیون و 134 هزار و 539 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از ورود سنگین‌ترین محموله‌ واکسن کرونا تهیه شده توسط هلال‌احمر حاوی پنج میلیون دُز واکسن به کشور خبر داد.
جعفر سمیعی مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس، پس از بستن این تیم برای حضور در لیگ بیست و یکم از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد.
فرید سجادی حسینی بازیگر سریال «هم سایه» گفت: خوشبختانه به دلیل شرایط سنی، خرداد ماه واکسینه شدم اما قبل از واکسینه شدن به دلیل ابتلا به کرونا و لخته شدن خون درگیر سکته مغزی نیز شدم.
عضو هیئت‌مدیره بانک تخصصی بخش مسکن گفت: ۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان طرح اقدام ملی مسکن واریز شد.

متخصص بیماری‌های عفونی گفت: فاصله‌های استاندارد بین دو دُز اول و دوم معمولا بهترین زمان تزریق است و می‌توان پس از آن هم به تزریق اقدام کرد. مگر اینکه انقدر زمان از تزریق گذشته باشد که واکسن خاصیت خود را از دست بدهد.
سازمان آگهی های پرسون