تازه‌ترین عناوین

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 14 شهریور1400؛

نوسان بیت کوین در حدود 50 هزار دلار

از زمانی که ارز رمزنگاری شده برتر بازار توانست سقوط خود تا مرز 46300 دلار در ابتدای ماه را جبران کند، گاوها کنترل بازار را در اختیار داشتند. همانطور که دیروز گزارش شد، آنها این دارایی را به سمت 50000 دلار و حتی فراتر از آن، هدایت کردند.

مدیرکل دفتر متوسطه آموزش نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکید بر این است که بازگشایی مدارس حتما باید توام با واکسیناسیون همه معلمان و پرسنل مدرسه باشد و حتی در مصوبه اخیر اشاره شده که تمام حواشی کار باید به شکلی مدیریت شوند؛ یعنی وزارت بهداشت باید برای ما این اطمینان را ایجاد کند که آمدن دانش آموزان به مدرسه سلامت‌شان را به خطر نمی‌اندازد.
نایب رییس شورای عالی استان‌ها در این باره اظهار داشت: سامانه ۱۸۸۸ از ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۵ راه اندازی شده و دریافت کننده نقطه نظرات مردم در چهار قالب انتقاد، پیشنهاد ، شکایت و تقدیر و تشکر است.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از ورود به دوحه قرنطینه شد و بعد از پایان قرنطینه به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز یکشنبه ١۴ شهریور ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢۶ هزار و ۶١٠ تومان رسید.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: تعرفه پرمصرف‌های برق افزایش یافت یعنی برای مشترکانی که ۲ برابر الگوی منطقه مصرف داشته باشند، به ازای هر یک کیلووات ساعت ۸۰۰ تومان محاسبه می‌شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس از تقدیم استعفای سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
مدیر پروژه کارت اعتباری سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، فروش سهام عدالت را اشتباه دانست و دریافت کارت اعتباری را گزینه مناسب و جایگزین آن بیان کرد.
بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 221 میلیون و 134 هزار و 539 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از ورود سنگین‌ترین محموله‌ واکسن کرونا تهیه شده توسط هلال‌احمر حاوی پنج میلیون دُز واکسن به کشور خبر داد.
جعفر سمیعی مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس، پس از بستن این تیم برای حضور در لیگ بیست و یکم از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد.
سازمان آگهی های پرسون