رشته‌ محل‌های جدید به مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد واحد الکترونیکی اضافه شد

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز اضافه شدن 80 رشته محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد و 43 رشته محل جدید در مقطع کارشناسی پیوسته، به سامانه ثبت نام را صادر کرد.
تصویر رشته‌ محل‌های جدید به مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد واحد الکترونیکی اضافه شد

به گزارش سایت خبری پرسون، واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز اضافه شدن 80 رشته محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد و 43 رشته محل جدید در مقطع کارشناسی پیوسته، به سامانه ثبت نام را صادر کرد. اطلاعات این رشته محل‌ها به شرح زیر، به سامانه انتخاب رشته به آدرس «azmoon.org» اضافه شده است.

داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل رشته محل‌های جدید را در انتخاب‌های خود منظور کنند.

گفتنی است که، بزرگترین دانشگاه مجازی کشور در دو دهه گذشته توانسته در عرصه آموزش آنلاین، به پیشرفت‌هایی از جمله، توسعه و گسترش زیرساخت‌های فنی، اعم از سخت افزاری و نرم‌ افزاری، محتوای الکترونیکی دروس مجازی، خدمات کارکنان فنی، ایجاد تنوع در ظرفیت‌های آموزش، ارتباطات و پاسخگویی شبانه‌روزی، محتوای جذاب آموزشی برسد، در همین راستا برای رویکرد عدالت آموزشی با توجه ظرفیت‌های علمی و زیر ساخت‌های فنی، در حوزه کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته، رشته محل‌های جدیدی را اختصاص داده است. لازم به ذکر است، تمام فرآیند تحصیل در واحد الکترونیکی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و لذا افراد در شهر و محل زندگی سکونت خویش می‌توانند تحصیلات خود را در مقاطع بالاتر و رشته مورد نظرشان با امکان کنترل هزینه‌ها، شهریه پایین‌تر و اخذ تسهیلات ویژه و با بهره‌مندی از استادان شاخص کشور ادامه بدهند.

مشاهده لیست رشته های اضافه شده در مقطع کارشناسی پیوسته

مشاهده لیست رشته های اضافه شده در مقطع کارشناسی ارشد

337181