تازه‌ترین عناوین

معاون مدیر اجرایی شرکت برکت گفت: در پایگاه اشراق تهران در هرروز امکان تزریق واکسن به 4 هزار نفر را داریم. همچنین طراحی فضای آن به‌صورتی است که به‌صورت هم‌زمان به 36 نفر واکسن تزریق می‌شود و رکورد دار است.
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت می‌گوید هیچ ابلاغیه‌ای در مورد لغو طرح منع تردد شبانه به این پلیس ابلاغ نشده است.
مزاحم مسکن‌سازها در تهران و دیگر شهرهای کشور، به‌عنوان «متهم اصلی ‌رکود فعالیت‌های ساختمانی» شناسایی شد. رابطه معکوس بین «جهش قیمت مسکن» و «تیراژ ساخت واحدهای مسکونی» در تهران و سایر شهرهای کشور نشان‌دهنده وجود مزاحم تورمی در مسیر مسکن‌سازها طی دست‌کم سه سال گذشته است.
ثبت‌ نام وام ازدواج به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت تسهیلات قرض‌الحسنه وام ازدواج ۱۴۰۰ ve.cbi.ir انجام می‌شود.
استاد طب سنتی با بیان اینکه بوییدن گلاب، لیمو و اسطوخودوس مفید است، ادامه داد: در وعده صبحانه خوردن مربای به، سیب، بالنگ، هویج، ارده و شیره توصیه می‌شود؛ البته مصرف ارده و شیره هفته‌ای یک روز بهتر است.
بعضی پیش‌بینی‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، جمعیت استان تهران را در سال 1405، 20 میلیون نفر برآورد کرده است. افزایش جمعیت استان تهران باعث افزایش حاشیه‌نشینی شده است. تهران از نظر خطر زلزله یکی از شهرهای شناخته‌شده مهم در دنیاست.
خرید ملک در قبرس، سرمایه گذاری در قبرس، شرایط و روش های اخذ اقامت و تابعیت قبرس از طریق خرید ملک، در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد.
نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به اتمام رسید.
باز هم برخی از خواننده‌های لس آنجلسی این بار از لفظ آخرین کنسرت برای تبلیغات خود استفاده کرده‌اند تا مشتاقان خود را به سمت کنسرت‌هایشان بکشانند. آن هم در شرایط شیوع کرونا. این روزها کنسرت خواننده‌های لس آنجلسی در استانبول در حال برگزاری است و چند روز دیگر در ایروان تعداد دیگری از این کنسرت‌ها برگزار می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون