تازه‌ترین عناوین

صبح امروز (دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰) زلزله‌ای با قدرت ۵.۲ ریشتر مشهد و برخی از شهر‌های شمال شرق کشور را لرزاند.

مدیرگروه طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هنوز شواهد محکم و دلایل مشخصی مبنی بر تاثیر مستقیم استفاده از داروی رمدسیویر در ابتلا به قارچ سیاه و یا کاهش سطح ایمنی بدن وجود ندارد.
فروشندگان موبایل چه دست دوم و چه مدل های نو سعی می‌کنند قیمت های خود را کاهش دهند تا بتوانند گوشی خود که از برند شیائومی است را بفروشند و به نوعی از یک خطر احتمالی خلاص شوند.
فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: قارچ سیاه در افراد مبتلا به دیابت کنترل نشده، سرطان، نوتروپنی، پیوند عضو و در صورت مصرف طولانی مدت با دوز بالای استروئیدها می‌تواند منجر به موکورمایکوزیس شوند.
تا آمدن پیک ششم کرونا فرصت ۶ تا ۸ هفته‌ای داریم که باید ۵۰ میلیون نفر دیگر واکسینه شوند تا امیدوار باشیم که ایمنی جمعی فراهم شده و از شدت میزان بستری‌ها و مرگ‌های کرونایی کاسته می‌شود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: از مهر امسال شاهد اجرای آزمایشی دروس آلمانی و فرانسوی در کنار زبان انگلیسی در پایه هفتم خواهیم بود که دانش‌آموزان با توجه به علایق خود می‌توانند یکی از این زبان‌ها را انتخاب کنند.
واکسن سینوفارم که موسسه محصولات بیولوژیکی پکن (BBIBP) آن را تولید کرده، اولین واکسن چینی کووید 19 است که سازمان جهانی بهداشت مجوز استفاده اورژانسی آن را صادر کرده است.
با وجود این که نرخ بلیت پروازهای اربعین برای مسیر رفت و برگشت، 5 میلیون تومان تعیین شده است؛ خبرها حاکی از عدم رعایت نرخ مصوب توسط سایت‌ها و آژانس‌های مختلف است.
زهره فکور صبور بازیگر زن مشهور ایرانی تصویری از مدل موی عجیب خود در فضای مجازی منتشر کرد.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۸۷ بیمار در یک شبانه روز

با فوت ۴۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۱۱۴ هزار و ۳۱۱ نفر رسید.
بلاتکلیفی «۸۷ متر» و «خودخواسته» در پخش

کدام سریال بعد از «افرا» پخش می شود؟

علیرضا بذرافشان کارگردان سریال «خودخواسته» در واکنش به پخش سریالش بعد از اتمام پخش «افرا» گفت: درباره این موضوع حرفی زده نشده است و فکر هم نمی‌کنم پخش بعدی شبکه یک به «خودخواسته» برسد.
سازمان آگهی های پرسون