کدام پایگاه رکوردار تزریق واکسن برکت است؟

معاون مدیر اجرایی شرکت برکت گفت: در پایگاه اشراق تهران در هرروز امکان تزریق واکسن به 4 هزار نفر را داریم. همچنین طراحی فضای آن به‌صورتی است که به‌صورت هم‌زمان به 36 نفر واکسن تزریق می‌شود و رکورد دار است.
تصویر کدام پایگاه رکوردار تزریق واکسن برکت است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، رسول شفیع معاون مدیر اجرایی شرکت برکت، درباره جزئیات واکسیناسیون عمومی در تهران اظهارداشت: این شرکت از ابتدای اردیبهشت تا پایان خردادسال جاری باهدف اجرای فاز مطالعاتی خود از پایگاه‌های مدیریت بحران در مناطق 4، 16، 6 و 21 استفاده کرد و خوشبختانه نتایج مثبتی را در این دوره داشتیم که منجر به صدور مجوز سازمان غذا و دارو برای واکسیناسیون عمومی شد.

وی عنوان کرد: از ابتدای مرداد که در مرحله واکسیناسیون عمومی قرار داریم، پایگاه اشراق از سوی سازمان مدیریت بحران شهر تهران بدین منظور اختصاص داده‌شده است.

شفیع خاطرنشان کرد: در این پایگاه در هرروز امکان تزریق واکسن به 4 هزار نفر راداریم. همچنین طراحی فضای آن به‌صورتی است که به‌صورت هم‌زمان به 36 نفر واکسن تزریق می‌شود و رکورد دار است.

مدیر اجرایی شرکت برکت با اشاره به این‌که فرآیند نوبت‌دهی در این مرکز به‌صورت مکانیزه و به روش بانکی انجام می‌شود، اظهار کرد: حداکثر زمانی که مراجعه‌کنندگان به این مرکز برای تزریق واکسن باید وقت بگذارند 10 الی 15 دقیقه است. این امر منجر به رضایت 99 درصدی مراجعه‌کنندگان شده است.

شفیع با اشاره به این‌که تخصیص پایگاه‌های بیشتر به واکسیناسیون عمومی واکسن برکت منوط به تأمین بودجه جهت تجهیز پایگاه‌ها است، گفت: رایزنی‌های لازم با سازمان مدیریت بحران شهر تهران صورت گرفته و با تأمین اعتبار برای تجهیز پایگاه‌ها از سوی ما، پایگاه‌های بیشتری از سوی این سازمان بدین منظور اختصاص می‌یابد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و کمک‌های سازمان مدیریت بحران شهر تهران در فاز مطالعاتی و نیز واکسیناسیون عمومی این واکسن گفت: حاصل این همراهی دریافت مجوز واکسن و به ثمر رساندن آن تا مرحله واکسیناسیون عمومی است.

منبع: فارس

349670