4 تبهکار برای تهرانی‌ها در سلول زندان دسیسه چیدند+فیلم

با دستگیری اعضای باند سرقت حرفه ای در شرق تهران جزئیات اقدامات تبهکارانه این باند آشکار شد.

تصویر 4 تبهکار برای تهرانی‌ها در سلول زندان دسیسه چیدند+فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، تابستان امسال با وقوع چندین سرقت گسترده موتوسیکلت های شهروندان در شرق تهران کاراگاهان پلیس آگاهی پس از ساعت ها تلاش شبانه روزی 4 سارق حرفه ای را در شرق تهران بازداشت کردند که در پی آن جزئیات سرقت های رخ داده فاش شد.

شهرام سلطانی رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: در پی چند فقره سرقت موتورسیکلت و محتویات خودرو موضوع در دستورکار ماموران پایگاه ششم قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از اقدامات اطلاعاتی و بازبینی های دوربین مداربسته مخفیگاه 4 سارق حرفه ای را در شرق پایتخت شناسایی و دستور بازداشت متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ سلطانی افزود: ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مجوز قضایی در یک عملیات پیچیده موفق به دستگیری 4 سارق حرفه ای در شرق تهران شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: متهمان در بازجویی های تخصصی صراحتا به جرم خودشان مبنی بر سرقت موتور سیکلت و محتویات خودرو های شهروندان در شرق تهران اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: پرونده متهمان جهت کشف بیشتر از جزئیات سرقت ها در دست برسی است.

گفتگو با سردسته سارقان حرفه ای در تهران

سردسته سارقان ماجرای بازداشت خود و همدستانش را اینطور بیان کرد: پس از آشنایی با همدستانم در زندان تهران بزرگ تصمیم گرفتیم دست به سرقت موتور و محتویات لوازم خودرو بزنیم برای همین یک باند 4 نفره تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: پس از سرقت لوازم موتورسیکلت ها را خرد می کردیم و می فروختیم. جهل و نادانی مارا مجبور به سرقت کرد در حال حاضر پشیمانیم و اگر آزاد شویم دیگر دست به سرقت نمی زنیم.

منبع:رکنا

351763