نجات معجزه آسای کودک ۲ ساله زاهدانی از داخل چاه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از نجات معجزه آسای کودک ۲ ساله از داخل چاه توسط آتش نشانان زاهدانی خبرداد.
تصویر نجات معجزه آسای کودک ۲ ساله زاهدانی از داخل چاه

به گزارش سایت خبری پرسون، خسروسراوانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی سقوط کودکی در چاه ۱۰ متری گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات سازمان آتش نشانی بی درنگ یک گروه امداد و نجات از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه در خیابان مولوی اعزام کرد.

خسرو سراوانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: بنا به اظهار اهالی محل، این کودک هنگام بازی به علت عدم اطلاع از وجود این چاه و عدم پوشش دهانه چاه ناگاه به داخل چاه سقوط کرده بود.

سراوانی اظهار داشت: تیم امداد و نجات آتش نشانی پس از بررسی‌های اولیه در مورد نحوه وقوع حادثه سریعاً اقدام به نجات فرد حادثه دیده کرده و پسربچه ۲ ساله را که خوشبختانه مصدومیت جدی نداشت از چاه خارج و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

سراوانی ضمن تأکید بر رعایت اصول ایمنی در ساخت‌وساز‌ها مخصوصاً حفر چاه، تصریح کرد: خانواده‌ها باید در انتخاب محیط بازی فرزندان خود دقت کنند تا شاهد حوادثی از این دست نباشیم.

منبع:رکنا

351764