تازه‌ترین عناوین

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۳هزار و ۵۰۴ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۷۶ بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
خبرنگار پاکستانی در ایالت بلوچستان پاکستان ترور شد. ترور خبرنگار بر اثر انفجار بمب دست ساز در خودرو رخ داد.
بسته‌های شش‌ماهه ۶۰ گیگابایت ویژه اساتید حوزه و دانشگاه، ۴۰ گیگابایت ویژه معلمان و ۳۰ گیگابایت ویژه دانشجویان و طلاب مطابق لیست ارسالی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (افرادی که در سامانه ICTGifts ثبت‌نام کرده‌اند)، فعال شده است.
ساماندهی بنگاه‌های املاک با بررسی یک طرح در مجلس استارت خورد. وزیر راه و شهرسازی پیش از کسب رای اعتماد از مجلس وعده داده بود، بازار خدمات مشاورین املاک را ساماندهی کند؛ اما هنوز گامی برنداشته است. با این حال، نمایندگان در طرح خود، به دنبال اصلاح کاهشی حق کمیسیون واسطه‌های ملکی هستند.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حکمی مهدی محمدی را به عنوان سرپرست معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی این سازمان منصوب کرد.
میوه خرمالو از فواید و خواص فوق العاده ای برخوردار است و برای سلامتی بسیار مفید است، از خواص خرمالو می توان به کاهش وزن، کنترل فشار خون، سلامت قلب و درمان یبوست اشاره کرد.
انواع استخاره وجود دارد. استخاره با قرآن از بقیه انواع استخاره رایج تر است. در ادامه شما را با انواع استخاره آشنا می کنیم
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ١٩ مهر ١۴٠٠ در معاملات بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ۶۴٠ هزار تومان رسید.
قیمت هر دلار آمریکا امروز دوشنبه ١٩ مهر ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢۶ هزار و ٨٩٢ تومان رسید.
«اتاق صفر و یک» در شبکه دو

یک بازیگر دیگر مجری شد!

مسابقه «اتاق صفر و یک» با محوریت کسب و کارهای نوین و با شعار کارزارِ رقابتِ ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها از سه‌شنبه ۲۰ مهر با اجرای حمیدرضا پگاه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای خواستار کاهش 10 درصدی مصرف آب توسط هر شهروند شد.
سازمان آگهی های پرسون